خانهاخبار
ظرفیت باتری نسل دوم ایرپادز پرو افشا شد

ظرفیت باتری نسل دوم ایرپادز پرو افشا شد

مرجع گواهینامه اجباری 3C در چین امروز موجب آن شد تا ظرفیت باتری ایرپادز پرو نسل دوم مشخص شود.
۱۴۰۱/۷/۱۲

با معرفی سری جدید آیفون ۱۴ در ماه گذشته، نسل دوم ایرپادز پرو هم در کنار این گوشی‌ها معرفی شد. اپل در مراسم معرفی این محصول به بهبودهای این مدل جدید از جمله کیفیت صدای بیشتر، ارتقا در حالت حذف نویز و افزایش عمر باتری اشاره کرد، اما بر طبق عادت، این شرکت ظرفیت باتری این محصول را نیز به مانند محصولات دیگر خود، اعلام نکرد؛ حال امروز به لطف گواهی 3C می‌دانیم که ظرفیت باتری ایرپادز پرو ۲ به طور دقیق چقدر است.

 

نسل دوم ایرپادز پرو به طور جداگانه برای هرکدام از گوشی‌های این ایرپادز، ۱۵ درصد ظرفیت باتری بیشتر را به ارمغان آورده است؛ این یعنی هرکدام از آنها حالا دارای یک باتری ۴۹٫۷ میلی‌آمپر ساعتی در مقایسه با ظرفیت ۴۳٫۲۴ میلی‌آمپر ساعتی نسل اول هستند. اما در مورد کیس شارژ این محصول داستان متفاوت است و شاهد افزایش محسوسی در ظرفیت باتری نیستیم. کیس شارژ ایرپادز پرو ۲ علاوه بر پشتیبانی از شارژ مگ سیف، اکنون با افزایش ناچیز ۴ میلی‌آمپر ساعتی، به ۵۲۳ میلی‌آمپر ساعت رسیده است.

نسل دوم ایرپادز پرو با استفاده از قابلیت حذف نویز روشن، یک ساعت و نیم بیشتر دوام می‌آورد، که این یعنی ۶ ساعت در مقابل ۴٫۵ ساعتی که با یک بار شارژ در نسل قبلی شاهد بودیم. به همراه کیس شارژ  نیز ایرپادز پرو نسل دوم در مجموع ۳۰ ساعت با فعال بودن قابلیت حذف نویز دوام می‌آورد. در کنار باتری‌های بزرگتر در گوشی‌های این محصول، تراشه جدید H2 و سنسورهای تشخیص بافت پوست نیز به کارایی بیشتر باتری نسل جدید ایرپادز پرو کمک می‌کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)