خانهاخبار
تصاویری از قاب‌های سامسونگ گلکسی اس 23 لو رفت!

تصاویری از قاب‌های سامسونگ گلکسی اس 23 لو رفت!

در امروز شاهد لو رفتن عکس‌هایی از دو مدل قاب هستیم که به نظر می‌رسد به گلکسی اس 23 تعلق دارند.
۱۴۰۱/۷/۱۱

در هفته گذشته، شاهد افشای رندر‌هایی با جزئیات بالا از گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس بودیم و اکنون نیز تصاویری از دو مدل قاب طراحی شده برای گلکسی اس 23 لو رفته‌اند. این قاب‌ها، نشان‌ می‌دهند که جایگذاری دکمه‌ها در این گوشی نیز مانند نسل پیشین یا همان گلکسی اس 22 است؛ ولی بخش مربوط به برجستگی دوربین کمی نازک‌تر شده و حالا بیشتر به برجستگی دوربین گلکسی زد فولد 4 شباهت دارد.

 

اینطور که به نظر می‌رسد؛ سامسونگ زبان طراحی تازه‌ای را برای برجستگی دوربین خود به کار گرفته که در رندر‌های منتشر شده از گلکسی A14 نیز به چشم می‌خورد.

به ادعای شایعات، سامسونگ گلکسی اس 23 همان نمایشگر ۶.۱ اینچی نسل گذشته را حفظ کرده و تنها در اطراف آن شاهد حاشیه‌های ضخیم‌تری هستیم. ابعاد این گوشی معادل ۷.۶×۷۰.۸×۱۴۶.۳ میلی متر بوده که دقیقا با گلکسی اس 22 برابر است. این گوشی احتمالا به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل دوم یا اگزینوس 2300 روانه بازار خواهد شد. با توجه به مطالب فاش شده اخیر، سرعت شارژ این گوشی نیز مانند سابق ۲۵ واتی است.

 

درباره طراحی احتمالی سامسونگ گلکسی اس 23 چه می‌اندیشید؟ به نظر شما، این حرکت سامسونگ برای عدم تغییر فرمول برنده، در بلند مدت جواب خواهد داد یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)