خانهاخبار
پیکسل واچ با قیمت 357 یورویی در وبسایت آمازون لیست شد

پیکسل واچ با قیمت 357 یورویی در وبسایت آمازون لیست شد

اولین ساعت هوشمند گوگل در تاریخ 14 مهر معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۷/۱۱

همانطور که می‌دانیم، گوگل قرار است در تاریخ 6 اکتبر مصادف با 14 مهر با برگزاری رویداد رسما از جدیدترین محصولات خود یعنی سری پرچمدار پیکسل 7 و اولین ساعت هوشمند این برند موسوم به پیکسل واچ رونمایی کند. در این راستا، اکثر مشخصات فنی هر دوی این محصولات تا به امروز فاش شده‌اند. چندی پیش نیز سری پیکسل 7 در لیست وبسایت فروشگاه آنلاین آمازون قرار گرفت و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نوبت به ساعت پیکسل واچ رسیده است. به علاوه، صفحه آمازون ساعت هوشمند گوگل مربوط به بازار آلمان است که قیمت آن برای بازارهای اروپایی را نشان می‌دهد.

image

طبق این گزارش که توسط کاربری به نام Vgkantis در رددیت به اشتراک گذاشته شده است، ساعت پیکسل واچ با برچسب قیمتی 357 یورویی روانه بازار خواهد شد. همچنین در لیست این فروشگاه اشاره شده است که فروش این ساعت هوشمند از تاریخ 13 اکتبر (21 مهر) آغاز خواهد شد. در این راستا، به نظر می‌رسد فروش رسمی پیکسل واچ زودتر زمانی که قبلا تصور می‌شد شروع می‌شود.

image

جدا از برچسب قیمتی و زمان فروش پیکسل واچ، برخی از مشخصات فنی ساعت هوشمند گوگل نیز در لیست وبسایت آمازون قرار گرفته است. براساس این اطلاعات، پیکسل واچ با اشتراک شش‌ماهه پرمیوم فیت‌بیت عرضه خواهد شد. به علاوه، این ساعت از قابلیت‌های پایشگر ضربان قلب، کنترل خواب و EKG پشتیبانی خواهد کرد. پیکسل واچ همچنین از شبکه 4G/LTE نیز بهره خواهد برد که امکان برقراری تماس صوتی، دریافت پیام، دسترسی به دستیار گوگل اسیستنت و پخش موزیک را به ارمغان خواهد آورد.

شایان ذکر است که کاربر قادر خواهد بود تا طراحی و رنگ واچ‌ فیس‌ها را شخصی‌سازی کند این ساعت هوشمند تا عمق 50 متری آب و فشار 5ATM ضدآب خواهد بود و از محافظ صفحه گوریلا گلس کورنینک بهره خواهد برد که آن را به گزینه‌ای ایده‌ال برای فعالیت‌های ورزشی مختلفی مانند شنا و دوچرخه‌سواری کوهستان مناسب خواهد بود. پیکسل واچ از قابلیت ایمنی جدیدی نیز پشتیبانی خواهد کرد که قادر است در مواقع اضطراری با برخی از مخاطب‌های انتخاب شده تماس بگیرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)