خانهاخبار
رندر لو رفته از گلکسی A14 طراحی آن را نشان می‌دهند

رندر لو رفته از گلکسی A14 طراحی آن را نشان می‌دهند

گوشی مقرون به صرفه جدید سامسونگ احتمالا ارزان‌ترین گوشی 5G این برند برای سال 2023 خواهد بود.
۱۴۰۱/۷/۱۰

بنابر جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی جدید مقرون به صرفه سامسونگ از سری پرطرفدار گلکسی A موسوم به گلکسی A14 در تصویر رندری جدیدی دیده شده است. این تصویر رندری که توسط افشاگر برجسته یعنی OnLeaks و با همکاری وبسایت GizNext منتشر شده است طراحی کلی این گوشی را هوشمند را نشان می‌دهد. در این گزارش همچین برخی از مشخصات فنی گلکسی A14 نیز ذکر شده است. باید اشاره کرد که گلکسی A14 به عنوان جانشین گوشی گلکسی A13 که در طی سال جاری معرفی شد، عرضه خواهد شد.

همانطور که در این رندر مشخص است، گلکسی A14 از ناچ U شکل دوربین سلفی بهره خواهد برد. به علاوه، کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و کلید پاور نیز در سمت راست بدنه قرار دارد که البته کلید پاور با سنسور اثر انگشت نیز ادغام خواهد شد. پنل پشتی گلکسی A14 نیز میزبان سه دوربین خواهد بود که از آن جزیره دوربین حذف شده است. در بخش پایین دستگاه نیز درگاه USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسپیکر جای گرفته است.

image

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که گلکسی A14 از نمایشگر 6.8 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. به علاوه، این گوشی میان‌رده در این تصویر رندری از رنگ مشکی برخوردار است ولی انتظار می‌رود رنگ‌بندی بیشتری از گلکسی A14 روانه بازار شود.

در نهایت باید اشاره کرد که سایر مشخصات فنی گلکسی A14 شامل تراشه، دوربین، حافظه رم و باتری هنوز نامشخص است. به علاوه، هنوز معلوم نیست که آیا گلکسی A14 به مانند گلکسی A13 در دو نسخه 4G و 5G روانه بازار خواهد شد و یا تنها نسخه 5G آن در دسترس قرار خواهد گرفت. در این راستا، شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه گلکسی A14 تنها در نسخه 5G عرضه خواهد شد و احتمالا ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ برای سال 2023 لقب خواهد گرفت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

نیما

۱۴۰۱/۷/۱۰
من واقعا نمیدونم مگه این چیزا خبر میخواد و تیتر لازمه بزنین واسش!!!
خب رندر همه گوشی های سامسونگ غیر سری اس اونم تو ماژول لنزهای دوربین، وگرنه همه که یکین
دیگه لو بره و لو نره که کسی نگاه نمیکنه ببینه چه طرحیه
همشون کپی همن
بی خیال این خبرها