خانهاخبار
قیمت ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ مشخص شد!

قیمت ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ مشخص شد!

پس از افشای برچسب قیمتی گوشی پیکسل 7، اکنون قیمت ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ نیز مشخص شده است.
۱۴۰۱/۷/۹

در روز گذشته، شاهد افشای قیمت پرچمدار بعدی گوگل یا همان پیکسل 7 بودیم و اینطور که به نظر می‌رسد؛ امروز نوبت به ساعت هوشمند پیکسل واچ رسیده است.

image

 

به گفته «رولند کوئَنت» که قیمت پیکسل 7 در بازار اروپا را فاش کرده بود؛ نسخه وای فای نخستین ساعت هوشمند گوگل در بازار انگلستان قیمتی معادل ۳۳۹ پوند خواهد داشت. این امر، بدین معناست که احتمالا قیمت نسخه وای فای این ساعت در بازار اروپا معادل با ۳۷۹ یورو بوده و نسخه LTE نیز با قیمتی معادل ۴۱۹ یورو به بازار می‌آید.

این برچسب قیمتی، تفاوت چندانی با سامسونگ گلکسی واچ 5 ندارد. پیش‌تر نیز برخی رسانه‌ها ادعای عرضه نسخه LTE پیکسل واچ با قیمت ۳۹۹ دلار در بازار آمریکا را داشتند.

گوگل در رویداد خود که در روز ۶ اکتبر (۱۴ مهر) برگزار خواهد شد؛ از این ساعت رونمایی می‌کند. نخستین ساعت هوشمند گوگل در سه رنگ سفید، خاکستری و مشکی به بازار آمده و از نمایشگری اولد از نوع دایره‌ای را به همراه دارد. پیکسل واچ از چیپست سامسونگ اگزینوس 9110 استفاده کرده و یک پردازنده کمکی از نوع کورتکس M33 نیز آن را همراهی می‌کند. این ساعت همچنین دارای ۱.۵ تا ۲ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل Wear OS گوگل خواهد بود.

image

 

درباره قیمت گوگل پیکسل واچ و مشخصات احتمالی آن چه می‌اندیشید؟ آیا نخستین ساعت هوشمند گوگل، محصول موفقی برای این شرکت خواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)