خانهاخبار
افزایش محبوبیت آیفون ۱۴ پرو می‌تواند به تغییرات بیشتر در آیفون ۱۵ پرو منجر شود

افزایش محبوبیت آیفون ۱۴ پرو می‌تواند به تغییرات بیشتر در آیفون ۱۵ پرو منجر شود

مینگ چی کو گفته محبوبیت زیاد سری آیفون ۱۴ پرو احتمالا منجر به این می‌شود تا اپل تفاوت‌های بیشتری را برای سری آیفون ۱۵ پرو ایجاد کند.
۱۴۰۱/۷/۹

به گفته مینگ چی کو تحلیل‌گر معتبر اپل، این شرکت شاهد تقاضای زیادی برای آیفون ‍۱۴ پرو مکس ۶٫۷ اینچی داشته است که می‌تواند اپل را به ایجاد تمایز بیشتر بین نسل بعدی آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس سوق دهد. اپل می‌تواند ویژگی‌های انحصاری دیگری را به آیفون ۱۵ پرو مکس اضافه کند تا افراد بیشتری را به خرید دستگاه بزرگتر و گرانتر خود تشویق کند.

image

کو هفته گذشته گفته بود که اپل از شرکای تولیدی خود درخواست کرده است که تولید مدل‌های آیفون ۱۴ پرو را به دلیل تقاضای زیاد افزایش دهند و امروز وی خاطر نشان کرده که آیفون ۱۴ پرو مکس تقریبا ۶۰ درصد از کل افزایش سفارش مدل‌های پرو را به خود اختصاص داده است. با توجه به تقاضا برای مدل‌های آیفون ۱۴ پرو، اپل از تامین کنندگان خود خواسته است که از تولید آیفون ۱۴ صرف‌نظر کنند و ظرفیت آن را به آیفون ۱۴ پرو اختصاص دهند. طبق گزارش کو آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس اپل به وضوح با تقاضای ضعیفی روبرو هستند.

این موضوع که اپل ممکن است قصد داشته باشد تا مدل‌های آیفون ۱۵ پرو با نمایشگر ۶٫۱ اینچی و ۶٫۷ اینچی را متمایز کند، تا حدودی با شایعه‌ای که اخیرا از مارگ گورمن خبرنگار بلومبرگ شنیده‌ایم مطابقت دارد و نشان می‌دهد که سال بعد به جای آیفون ۱۵ پرو مکس باید شاهد آیفون ۱۵ اولترا باشیم.

گورمن گفته که اپل می‌تواند نام پرو مکس را با نام تجاری «اولترا» جایگزین کند؛ او صحبت از ویژگی‌های اضافی این مدل نکرده است اما احتمال دارد که مدل اولترا همانطور که از نامش پیداست، دارای ویژگی‌هایی باشد که نتوانیم آنها را در مدل کوچکتر ۶٫۱ اینچی ببینیم.

در حال حاضر شایعات نشان می‌دهند که آیفون ۱۵ پرو می‌تواند بروزرسانی‌هایی مانند استفاده از پورت USB-C به جای لایتنینگ، لنز تله فوتو پریسکوپ و موارد دیگر را داشته باشد.

به نظر شما چه تفاوت‌های دیگری می‌تواند میان آیفون ۱۵ پرو با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی و مدل ۶٫۷ اینچی باشد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mehrshad

۱۴۰۱/۷/۱۱
AJ عزیز آیفونی که کمتر ازش استقبال شده مدل‌های ۱۴ معمولی و ۱۴ پلاس هستند و آیفون‌هایی که بیشترین استقبال رو ازشون امسال شاهد هستیم، سری ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس هستند :)

AJ

۱۴۰۱/۷/۱۰
جالبه چنتا خبر بالاتر زدید کاهش تولید آیفون ۱۴ بخاطر تقاضای کم بعد چهارتا خبر پایینتر زدید استقبال خرید و محبوبیت آیفون ۱۴
الان کدوم خبرو باور کنیم ؟
لااقل ب خبرنگاراتون بگید باهم هماهنگ کنن خبراشون رو