خانهاخبار
شیائومی تیزری از گوشی جدید ردمی نوت 11R را منتشر کرد

شیائومی تیزری از گوشی جدید ردمی نوت 11R را منتشر کرد

شرکت شیائومی اخیرا تیزری از گوشی جدید ردمی نوت 11R را منتشر کرده که قرار است در فردا، شاهد معرفی رسمی آن باشیم.
۱۴۰۱/۷/۷

در اوایل این هفته، شایعات مبنی بر احتمال معرفی گوشی ردمی نوت 11R توسط شیائومی شنیده می‌شد و اکنون، این شرکت به طور رسمی تیزری از این گوشی را منتشر کرده که خبر از معرفی آن در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) را می‌دهد.

image

 

به گفته شیائومی، این گوشی دارای نمایشگری ۹۰ هرتزی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی هر دو سیم کارت خود از شبکه 5G‌ است. این شرکت پوستری نیز از این گوشی منتشر کرده که طراحی آن را نمایش داده و شباهت زیادی نیز به پوکو M4 5G دارد. البته، این امری قابل پیش‌بینی است؛ زیرا ردمی نوت 11R در واقع یک نسخه ری‌برند شده از پوکو M4 5G محسوب می‌شود و شباهت زیادی نیز به ردمی نوت 11E دارد.

اگر ردمی نوت 11R از نظر سخت افزاری نیز کاملا مشابه پوکو M4 5G باشد؛ این گوشی به همراه چیپست مدیاتک دیمنسیتی 700، نمایشگر ۶.۵۸ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس، سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 و پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی روانه بازار خواهد شد. این گوشی همچنین احتمالا دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بوده که توسط یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود و رزولوشن دوربین سلفی آن نیز معادل با ۵ مگاپیکسل خواهد بود.

image

 

به گفته شیائومی، این گوشی در ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح به وقت ایران معرفی خواهد شد؛ البته این شرکت هنوز قیمت گوشی جدید خود را اعلام نکرده است. درباره شیائومی ردمی نوت 11R چه می‌اندیشید؟ آیا به عقیده شما، این محصول ویژگی خاصی را به همراه داشته یا تنها یک گوشی ری‌برند شده دیگر از شیائومی خواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)