خانهاخبار
مشخصات فنی کامل تبلت ردمی پد فاش شد

مشخصات فنی کامل تبلت ردمی پد فاش شد

اولین تبلت برند ردمی از نمایشگر 10 بیتی و باتری 8000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود.
۱۴۰۱/۷/۶

همانطور که اعلام شده بود، جدیدترین رویداد معرفی محصولات شیائومی برای بازارهای جهانی قرار است در تاریخ 4 اکتبر مصادف با 12 مهر برگزار شود که در طی آن شاهد رونمایی از سری شیائومی 12T و اولین تبلت برند ردمی موسوم به ردمی پد خواهیم بود. حالا در فاصله تنها یک هفته به رونمایی رسمی ردمی پد، مشخصات فنی کامل و تصاویر این تبلت توسط وبسایت WinFuture در دسترس کاربران قرار گرفته است.

مشخصات فنی احتمالی ردمی پد

طبق این گزارش، ردمی پد به نمایشگر 10.61 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر 2000 در 1200 و نرخ نوسازی 90 هرتزی مجهز خواهد بود. دیگر جزئیات فنی این نمایشگر شامل روشنایی حداکثری 400 نیتی، کنتراست 1500:1 و عمق رنگ 10 بیتی خواهد بود. قلب تپنده این تبلت تراشه هلیو G99 است که با دو مدل حافظه رم 3 و 4 گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی UFS 2.2 به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. انرژی موردنیاز برای این سخت‌افزار توسط باتری 8000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 22.5 واتی تامین خواهد شد.

image

ردمی پد در پنل پشتی خود میزبان دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین 8 مگاپیکسلی با میدان دید 105 درجه‌ای خواهد بود. شایان ذکر است دوربین سلفی تبلت ردمی پد از ویژگی FocusFrame پشتیبانی خواهد کرد که قادر است با گسترده‌تر کردن میدان دید افراد بیشتری را در یک فریم قرار دهد.

نرم‌افزار ردمی پد اندروید 12 برپایه نسخه تبلت رابط کاربری MIUI است. از دیگر مشخصات فنی احتمالی این تبلت می‌توان به اسپیکرهای چهارگانه دالبی اتمس، وزن 445 گرمی و ضخامت 7 میلی‌متری اشاره کرد. به علاوه، ردمی پد با بر چسب قیمتی 250 یورویی و در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز عرضه خواهد شد.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)