خانهاخبار
مشخصات فنی اصلی گلکسی تب اس 8 FE در لیست گیک‌بنج لو رفت

مشخصات فنی اصلی گلکسی تب اس 8 FE در لیست گیک‌بنج لو رفت

تبلت میان‌رده سامسونگ از تراشه Kompanio 900T بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۷/۶

ماه مه سال گذشته میلادی بود که سامسونگ از نسخه میان‌رده سری تبلت تب اس 7 موسوم به گلکسی تب اس 7 FE رونمایی کرد و حالا انتظار می‌رود جانشین این تبلت یعنی تب اس 8 FE نیز به زودی معرفی شود چرا که این تبلت به تازگی در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت و مشخصات فنی اصلی آن فاش شد. گلکسی تب اس 8 FE بعد از سه مدل گلکسی تب اس 8، اس 8 پلاس و اس 8 الترا چهارمین نسخه این سری تبلت پرچمدار خواهد بود.

image

طبق لیست گیک‌بنچ، گلکسی تب اس 8 FE با شناسه مدل SM-X506B از تراشه مدیاتک MT8791V/TZA بهره می‌برد که به نام Kompanio 900T شناخته می‌شود. نرم‌افزار این تبلت نیز اندروید 13 است که احتمالا با جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی سامسونگ همراه خواهد بود. گلکسی تب اس 8 FE حاضر در این بنچمارک از حافظه رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد ولی انتظار می‌رود کانفیگ‌های دیگری نیز در دسترس قرار بگیرد.

image

گلکسی تب اس 7 FE

در نهایت باید اشاره کرد وبسایت GalaxyClub ادعا کرده است که گلکسی تب اس 8 FE با شناسه مدل SM-X506B از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. البته یک نسخه از این تبلت وجود دارد که از شناسه مدل SM-X500 برخوردار است و تنها از شبکه Wi-Fi بهره می‌برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)