خانهاخبار
رندرهای CAD گلکسی اس 23 پلاس طراحی جدید پنل پشتی آن را نشان می‌دهد

رندرهای CAD گلکسی اس 23 پلاس طراحی جدید پنل پشتی آن را نشان می‌دهد

مطابق انتظار، پرچمدار نسل بعدی سامسونگ از نظر ابعاد تفاوتی خاصی با گلکسی اس 22 پلاس نخواهد داشت.
۱۴۰۱/۷/۶

دو مدل سری پرچمدار نسل بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس به تازگی در لیست گواهی 3C با شارژ 25 واتی قرار گرفتند و یک قدم به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شدند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، وبسایت SmartPrix با همکاری افشاگر برجسته به نام OnLeaks تصاویر رندری CAD گلکسی اس 23 پلاس را در دسترس کاربران قرار دادند. این تصاویر رندری طراحی جدید این پرچمدار را نسبت گلکسی اس 22 پلاس نشان می‌دهد.

طبق این تصاویر، در پنل جلویی گلکسی اس 23 پلاس نمایشگر حفره‌دار 6.6 اینچی قرار دارد. پنل پشتی این پرچمدار نیز میزبان دوربین سه‌گانه است که در سمت چپ جای گرفته است. البته به نظر می‌رسد در این نسل سامسونگ قصد دارد تا جزیره دوربین گلکسی اس 22 را حذف کند چرا که در این تصاویر هیچ اثری از این جزیره نیست. در واقع، طراحی دوربین گلکسی اس 23 پلاس مشابه گلکسی اس 22 الترا خواهد بود.

دیگر جزئیات گلکسی اس 23 پلاس مشابه نسل قبلی است. در این راستا، کلید پاور و کلیدهای فیزیکی کنترل حجم صدا در سمت راست بدنه قرار گرفته‌اند. بخش پایین بدنه نیز در خود درگاه USB-C، اسپیکر و درگاه سیم کارت را جای داده است. در این گزارش همچنین ابعاد گلکسی اس 23 پلاس برابر با 157.7 x 76.1 x 7.6 میلی‌متر اعلام شده است که تفاوت خاصی با گلکسی اس 22 ندارد و تنها مقدای از نسل قبلی بیشتر است.

در نهایت باید اشاره کرد که طبق شایعات پیشین، گلکسی اس 23 پلاس به تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو مجهز خواهد بود. شایان ذکر است که به نظر می‌رسد سخت‌افزار این پرچمدار تنها تفاوت اساسی آن با نسل قبل باشد چرا که قبلا Ice Universe اعلام کرده بود گلکسی اس 23 از نظر اکثر مشخصات فنی مشابه گلکسی اس 22 خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)