خانهاخبار
ویوو اسپانسر رسمی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود

ویوو اسپانسر رسمی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود

شرکت ویوو به همکاری خود با فیفا ادامه داده و قرار است برای دومین دوره متوالی، اسپانسر رسمی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد.
۱۴۰۱/۷/۵

جام جهانی ۲۰۲۲ که در کشور قطر برگزار خواهد شد؛ حدود دو ماه دیگر آغاز می‌شود و در این دوره نیز همانند دوره پیشین، شرکت ویوو اسپانسر رسمی این رویداد خواهد بود. ویوو در روز گذشته و در هنگام معرفی گوشی تاشو ویوو ایکس فولد پلاس، ادامه همکاری خود با فیفا را اعلام کرد.

image

 

در طی این قرارداد، فیفا موظف بوده تا لوگوی ویوو را در هنگام تبلیغات و در کنار اسکوربورد بازی نمایش دهد. در سوی دیگر، ویوو نیز گوشی‌های پرچمدار خود را با پرسنل جام جهانی هدیه داده تا به آماده سازی این رویداد و برگزاری موفقیت آمیز آن کمک کند.

این همکاری با فیفا به خصوص در رویداد محبوبی چون جام جهانی، کمک بسیاری به وجهه بین المللی شرکت ویوو خواهد کرد. این شرکت از سال ۲۰۱۴ سعی به گسترش بازار خود داشته و حالا در ۶۰ کشور و منطقه متفاوت فعالیت دارد. ویوو در حال حاضر دارای ۴۰۰ میلیون کاربر فعال بوده و به لطف قرارداد خود با فیفا، احتمالا در آینده نزدیک موفق به رشد این عدد خواهد شد.

image

 

این نخستین همکاری ویوو با فیفا نیست و آنها به جز جام جهانی ۲۰۱۸، در جام ملل عربی سال گذشته که در کشور قطر برگزار شد و همچنین رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ نیز در بین اسپانسر‌های فیفا بودند. درباره حضور ویوو به عنوان اسپانسر رسمی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)