خانهاخبار
ویوو X فولد پلاس با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک رسما معرفی شد

ویوو X فولد پلاس با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک رسما معرفی شد

گوشی تاشو جدید ویوو با باتری بهبودیافته و رنگ جدید عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۷/۵

سرانجام پس از گزارش‌های و شایعات فراوان، جدیدترین نسل گوشی‌ تاشو برند ویوو به نام ویوو X فولد پلاس معرفی شد که با سخت‌افزاری قدرتمند و رنگ‌ جدید قرمز به نام Huaxia Red همراه است. در این راستا، این گوشی تاشو به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز است که طبق ادعای کوالکام تا 10 درصد بهبود عملکرد دارد در حالی که مصرف انرژی آن تا 30 درصد کاهش داشته است.

image

انرژی موردنیاز برای تامین این سخت‌افزار از طریق باتری 4730 میلی‌امپر ساعتی انجام می‌شود که در مقایسه با باتری نسل قبل حدود 130 میلی‌امپر ساعت بیشتر شده است. ویوو X فولد پلاس به لطف تراشه کم مصرف و باتری بهبودیافته خود می‌تواند تا حدود دو ساعت بیشتر از ویوو X فولد دوام بیاورد. سرعت شارژ این گوشی نیز در حالت باسیم برابر با 80 وات است که قادر است دستگاه را در عرض 35 دقیقه به طور کامل شارژ کند. شارژ 70 درصدی نیز تنها در طی 18 دقیقه انجام می‌شود. شارژ بی‌سیم نیز به مانند نسل قبلی 50 واتی است.

image

ویوو X فولد پلاس از نمایشگر داخلی 8 اینچی LTPO با نسبت تصویر 4:3.55 و فناوری شیشه فوق نازک (UTG) بهره می‌برد که از فناوری نرخ نوسازی متغیر ( 1 هرتز تا 120 هرتز) پشتیبانی می‌کند. نمایشگر کاور ویوو X فولد پلاس نیز 6.53 اینچی با نسبت تصویر 21:9 است که در خود سنسور اثر انگشت التراسونیک را جای داده است. لولای نمایشگر داخلی ویوو X فولد پلاس نیز در زوایای مختلفی قابل تنظیم است که برای انجام تماس ویدئویی و تماشای فیلم کاملا مناسب است.

image

image

در پنل پشتی ویوو X فولد پلاس نیز سنسور 1/1.57 اینچی اصلی 50 مگاپیکسلی GN5 با گشودگی دیافراگم f/1.75 و لرزشگیر اپتیکال قرار دارد. دیگر دوربین‌های این گوشی نیز شامل لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی با زاویه دید 114 درجه‌ای، دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با لنز 47 میلی‌متری برای تصاویر پرتره و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری و زوم دیجیتالی 60 برابری با لرزشگیر اپتیکال است.

همانطور که اشاره شد، ویوو X فولد پلاس در رنگ قرمز جدیدی عرضه خواهد شد که به مانند دیگر رنگ‌ها با چرم مصنوعی همراه شده است. البته خوشبختانه ویوو قا‌ب‌های محافظی را برای گوشی تاشو جدید خود تدارک دیده است که با رنگ خود دستگاه تطابق کامل دارد. البته این قاب‌ها به طور جداگانه به فروش خواهد رسید.

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو X فولد پلاس در دو کانفیگ حافظه رم 12 گیگابایتی / حافظه داخلی 256 گیگابایتی با قیمت 1400 دلاری و حافظه رم 12 گیگابایتی / حافظه داخلی 512 گیگابایتی با قیمت 1540 دلاری به فروش می‌رسد. پیش فروش این گوشی تاشو از امروز آغاز شده است و فروش رسمی آن نیز از تاریخ 29 سپتامبر انجام می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)