خانهاخبار
سری ردمی نوت 12 احتمالا ماه بعد میلادی معرفی خواهد شد

سری ردمی نوت 12 احتمالا ماه بعد میلادی معرفی خواهد شد

جدیدترین سری گوشی‌های ردمی از شارژ 120 واتی و تراشه دایمنسیتی 1300 بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۷/۴

پس از عرضه گوشی‌های مختلفی از سری ردمی نوت 11، این برند زیر مجموعه شیائومی قصد دارد نسل جدید این گوشی‌ها موسوم به ردمی نوت 12 را به زودی معرفی کند. حالا به تازگی گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند سری ردمی نوت 12 در طی جشن خرید Double 11 چینی‌ها عرضه و به فروش خواهد رسید. باید اشاره کرد که رویداد Double 11 چین بزرگ‌ترین جشن خرید این کشور است که در تاریخ 11 نوامبر مصادف با 20 آبان برگزار می‌شود.

image

طبق این زمان اعلام شده، به نظر می‌رسد سری ردمی نوت 12 در ماه اکتبر میلادی معرفی و رونمایی خواهد شد و فروش آن نیز از تاریخ 20 آبان آغاز خواهد شد. سری ردمی نوت 12 در واقع جزو گوشی‌های پرچمدار جمع و جور شیائومی برای سال 2022 محسوب می‌شود در  که قبلا و در طی سال جاری میلادی ردمی نوت 11T با تمرکز بر عملکرد پردازشی روانه بازار شده است. استراتژی عرضه دو سری ردمی نوت در یک سال میلادی قبلا توسط نماینده این برند آقای Lu Weibing اعلام شده بود.

شایان ذکر است که براساس شایعات قبلی، دو مدل ردمی نوت 12 و ردمی نوت 12 پرو در مقایسه با دیگر گوشی‌های این سری از مشخصات فنی بهتری برخوردار خواهند بود. البته برخی از شایعات اذعان داشته‌اند که یک نسخه دیگر از سری ردمی نوت 12 به نام ردمی نوت 12 پرو پلاس نیز معرفی خواهد شد.

image

ردمی نوت 11 پرو پلاس

در نهایت باید اشاره کرد از نظر مشخصات فنی، انتظار می‌رود سری ردمی نوت 12 به تراشه دایمنسیتی 1300 مجهز باشد. به علاوه، سرعت شارژ این سری نیز برابر با 120 وات خواهد بود. در پنل پشتی سری ردمی نوت 12 نیز دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. البته افشاگر خوش سابقه به نام Digital Chat Station ادعا کرده است که سری ردمی نوت 12 برای اولین بار به لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که البته احتمالا تنها برای نسخه‌های پرو و پرو پلاس محدود خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)