خانهاخبار
مشخصات سخت افزاری گوگل پیکسل 7 فاش شد!

مشخصات سخت افزاری گوگل پیکسل 7 فاش شد!

در امروز شاهد انتشار مشخصات پرچمدار بعدی گوگل یا همان پیکسل 7 توسط یک افشاگر در توییتر بودیم.
۱۴۰۱/۷/۴

شرکت گوگل قصد داشته تا در روز ۶ اکتبر (۱۴ مهر)، از سری گوشی‌های پیکسل 7 رونمایی کند. در این مدت، شاهد انتشار شایعات و مطالب زیادی در مورد این گوشی‌ها بودیم و اکنون نیز یک افشاگر قابل اعتماد، مشخصات سخت افزاری پیکسل 7 معمولی را در توییتر خود منتشر کرده است.

image

 

این افشاگر که «Yogesh Brar» نام دارد؛ در توییت خود به طور کامل مشخصات پیکسل 7 را فاش کرده که برخی از آنها، با شایعات و گمانه‌زنی‌های پیشین نیز جور در می‌آیند. نسخه معمولی پیکسل 7 قرار است به همراه چیپست تنسور G2 روانه بازار شده و دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

نمایشگر ۶.۳ اینچی اولد این گوشی، رزولوشن فول اچ دی پلاس را داشته و نرخ نوسازی آن نیز معادل ۹۰ هرتز است. به ادعای این افشاگر، پیکسل 7 دارای باتری ۴۷۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ سریع ۳۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. ظرفیت باتری این گوشی، به نسبت باتری ۴۶۱۴ میلی آمپری قرار گرفته در پیکسل 6 کمی بالاتر رفته است.

image

 

قضیه سرعت شارژ این گوشی نیز در نوع خود جالب است؛ زیرا گوگل در هنگام عرضه سری پیکسل 6، ادعای پشتیبانی این دستگاه‌ها از شارژ سریع ۳۰ واتی را داشت. اما در تست‌های انجام شده توسط رسانه‌ها، مشخص شد که سرعت شارژ نسخه معمولی معادل با ۲۱ وات بوده و در نسخه پرو نیز شاهد شارژ ۲۳ واتی بودیم. امیدواریم که در این نسل از پیکسل‌ها، گوگل واقعا از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی کند.

در بخش دوربین، گفته‌ می‌شود که پیکسل 7 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که توسط یک دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی همراهی خواهد شد. رزولوشن دوربین سلفی گوشی نیز نسبت به نسل قبلی ارتقا یافته و از ۸ مگاپیکسل به ۱۱ مگاپیکسل رسیده است.

از جمله سایر مشخصات این گوشی که توسط «Yogesh Brar» لو رفته‌اند؛ می‌توان به اسپیکر‌های استریو، بلوتوث LE، پشتیبانی از چیپ تایتان و سیستم عامل اندروید 13 اشاره کرد. به عقیده بسیاری، این گوشی نیز همانند نسل پیشین خود با قیمت ۶۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

image

 

درباره مشخصات فاش شده از گوشی پیکسل 7 چه می‌اندیشید؟ آیا به نظر شما، این محصول گوگل ارزش خرید را خواهد داشت یا مدل پرو را به آن ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)