خانهاخبار
نسل جدید آیپد و مک‌ها ممکن است بدون برگزاری رویداد رونمایی شوند

نسل جدید آیپد و مک‌ها ممکن است بدون برگزاری رویداد رونمایی شوند

مارک گورمن افشاگر معتبر و خبرنگار بلومبرگ به تازگی گفته که ممکن است اپل از مراسم مهرماه خود صرفنظر کند و محصولات باقی مانده برای سال ۲۰۲۲ را صرفا طی یک بیانیه در وب سایت خود معرفی کند.
۱۴۰۱/۷/۴

به گفته مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ و افشاگر معتبر، اپل ممکن است تصمیم بگیرد محصولات باقی مانده خود را برای سال ۲۰۲۲ که شامل آیپد پرو، مک مینی به روز شده، و مدل‌های مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی می‌شود، از طریق بیانیه مطبوعاتی در وب سایت خود معرفی کند و در واقع قید رویداد اکتبر (مهر) را بزند.

گورمن در جدیدترین قسمت از خبرنامه Power On خود گفته که اپل در حال حاضر احتمالا قصد دارد تا محصولات باقی مانده خود را از طریق بیانیه مطبوعاتی، بروزرسانی‌های وب سایت خود و جلسات توجیهی با اعضای منتخب رسانه‌ای، به جای یک رویداد دیجیتال منتشر کند. شایعات حاکی از آن بود که اپل در حال برنامه‌ریزی برای دومین رویداد پاییزی در ماه اکتبر (مهر) است که تمرکز آن بر روی مک و آیپد خواهد بود، اما ظاهرا این احتمال به وجود آمده تا دیگر شاهد این رویداد نباشیم.

image

 

به نظر می‌رسد اپل تا پایان سال ۲۰۲۲ سه مورد بروزرسانی محصول را در فهرست خود داشته باشد: مدل‌های آیپد پرو ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی با تراشه M2، یک مک مینی به روز شده با گزینه‌های پردازنده M2 و M2 Pro، و مک بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید.

اپل تراشه M2 را در ماه ژوئن (خرداد) برای مک بوک ایر بازطراحی شده و مک بوک پرو ۱۳ اینچی معرفی کرد. به غیر از معرفی احتمالی تراشه جدید، بروزرسانی‌های مک و آیپد، بروزرسانی‌های نسبتا سطحی خواهند بود که هیچ تغییر عمده‌ای را در طراحی آنها شاهد نیستیم؛ به علاوه اپل در گذشته سابقه این را داشته که حتی محصولات قابل توجه‌تری را مانند ایرپادز مکس و ایرپادز پرو که در نوع خود اولین بار بود که معرفی می‌شدند، صرفا با یک بیانیه مطبوعاتی در وب سایت خود معرفی کند، بنابراین در مورد محصولات باقی مانده معرفی نشده برای سال ۲۰۲۲، این قضیه به هیچ وجه غیرمحتمل به نظر نمی‌رسد.

به نظر شما اپل محصولات جدید خود را تا پایان سال ۲۰۲۲ طی رویدادی خاص معرفی می‌کند یا از رویداد مهرماه صرفنظر می‌کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)