خانهاخبار
شیائومی CIVI 2 با تراشه اسنپدراگون 7 نسل یک عرضه خواهد شد

شیائومی CIVI 2 با تراشه اسنپدراگون 7 نسل یک عرضه خواهد شد

گوشی جدید شیائومی به سیستم خنک‌کننده جدید با دفع گرمای بیشتر مجهز خواهد بود.
۱۴۰۱/۷/۴

همانطور که قبلا نیز تایید اعلام شده بود، شیائومی قرار است فردا یعنی 5 مهر (27 سپتامبر) از گوشی جدید سری CIVI به نام شیائومی CIVI 2 رونمایی کند. به علاوه، شایعه شده است که این گوشی هوشمند تنها به بازار چین محدود نخواهد ماند و اندکی پس از رونمایی رسمی با نام تجاری دیگری روانه بازارهای جهانی خواهد شد. شیائومی تا به امروز برخی از مشخصات فنی شیائومی CIVI 2 مانند دوربین، حجم باتری و سرعت شارژ آن را به صورت رسمی اعلام کرده است و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سخت‌افزار این گوشی هوشمند مشخص شده است.

image

طبق تیزری که این برند چینی به اشتراک گذاشته است، شیائومی CIVI 2 به تراشه اسنپدراگون 7 نسل یک مجهز خواهد بود که نسل جدید سری تراشه اسنپدراگون 700 مانند تراشه اسنپدراگون 778G محسوب می‌شود. این تراشه جدید به لطف فرآیند 4 نانومتری سامسونگ با بهبودهای زیادی در زمینه مصرف انرژی و عملکرد پردازشی همراه است که می‌تواند شیائومی CIVI 2 را به یکی از گوشی‌های میان‌رده پرمیوم بازار بدل کند.

image

برای پایداری عملکرد این تراشه، شیائومی اعلام کرده است که شیائومی CIVI 2 از سیستم خنک‌کننده جدید اتاق بخار مایع بهره خواهد برد که از سطح 2387 میلی‌متری مربعی برخوردار است. در این راستا، شیائومی ادعا کرده است این گوشی جدید به نسبت نسل قبلی یعنی شیائومی CIVI تا 200 درصد بیشتر می‌تواند گرمای حاصل از فعالیت تراشه را کاهش دهد. با تراشه اسنپدراگون 7 نسل یک و سیستم خنک‌کننده جدید، به نظر می‌رسد شیائومی CIVI 2 قادر است تا بهبود چشمگیری در زمینه گیمینگ به همراه داشته باشد.

شیائومی همچنین ابراز کرده است که شیائومی CIVI 2 در چهار رنگ عرضه خواهد شد که رنگ آبی آن با طراحی محبوب  درخشان (Glitter) در ویدئویی به نمایش گذاشته شده است. البته به احتمال زیاد دیگر رنگ‌های این گوشی نیز با طراحی مشابه روانه بازار خواهد شد.

image

از مشخصات فنی اعلام شده شیائومی CIVI 2 می‌توان به باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ 67 واتی اشاره کرد که قادر است دستگاه را در عرض 40 دقیقه به طور کامل شارژ کند. در بخش دوربین نیز شیائومی CIVI 2 به سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 با گشودگی دیافراگم f/1.8 مجهز خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین 32 مگاپیکسلی دوگانه است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)