خانهاخبار
ارائه آپدیت رسمی فرمویر XPERIA X10

ارائه آپدیت رسمی فرمویر XPERIA X10

گروه خبری GSM: سونی‌اریکسون X10 هوشمندش را به روز رسانی می‌کند...
۱۳۸۹/۴/۱۰

گروه خبری GSM: سونی‌اریکسون برای سردمدار گوشی‌های آندرویددار خود- یعنی همان XPERIA X10 معروف، آپدیتی نرم‌افزاری را ارائه داده است. با این اقدام کارایی و قابلیت‌های اجرایی این گوشی ارتقاء پیدا می‌کند.

 دریافت این آپدیت از طریق خود گوشی هم امکانپذیر است.

 کاربران X10 بسته به میل خود می‌توانند از طریق اینترنت یا WiFi دانلود و دریافت کنند.

سونی‌اریکسون درباره ویژگی های این فرمویر جدید جزئیات زیادی را منتشر نکرده است اما به احتمال زیاد رابط کاربری دوربین و ارتقاء عملکرد پیام رسانی، افزایش واکنش پذیری رابط کاربری و همچنین سرعت بالاتر آن، از جمله مواردی هستند که این آپدیت با خود به همراه خواهد داشت.

 

                     

image

 

با دریافت فرمویر جدید، X10 به قابلیت رایگان تهیه فایل پشتیبان و بازیابی برنامه‌های کاربردی نیز مجهز می شود. به این ترتیب کاربران می‌توانند به راحتی و با اطمینان خاطر تنظیمات و اطلاعات جاری گوشی خود را ذخیره کنند.  

دریافت‌کنندگان آپدیت جدید XPERIA X10 در برخی بازارهای از پیش تعیین شده، از سرویس PlayNow و همچنین تعدادی برنامه و بازی به عنوان جایزه نیز برخوردار می‌شوند. البته سونی‌اریکسون از اینکه دانلود این تعداد برنامه و بازی رایگان خواهد بود یا خیر، حرفی نزده است.  

در حال حاضر دسترسی به فرمویر جدید گوشی XPERIA X10 برای برخی کشورها امکانپذیر است، اما به زودی به کاربران این گوشی در سایر نقاط جهان نیز می‌توانند از مزایای آن بهره ببرند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

vahidsh-x

۱۳۸۹/۴/۱۱
این اپدیت روی گوشی من انجام نمیشه کسی می دونه چرا؟