خانهاخبار
نسل جدید ایرپادز پرو نخستین آپدیت نرم افزاری خود را دریافت کرد

نسل جدید ایرپادز پرو نخستین آپدیت نرم افزاری خود را دریافت کرد

ایرپادز پرو 2 شرکت اپل که مدتی پیش شاهد معرفی آن بودیم؛ حالا نخستین آپدیت فیرم‌ور خود را دریافت کرده است.
۱۴۰۱/۷/۳

نسل دوم ایرپادز پرو که طی رویداد Far Out اپل شاهد معرفی آن بودیم؛ از دیروز به طور رسمی روانه بازار شده و اکنون نیز نخستین آپدیت نرم افزاری خود را دریافت کرده‌اند. این آپدیت که شماره بیلد 5A377 را دارد؛ تغییرات عمده‌ای را به همراه نداشته و لیست تغییرات آن تنها به رفع چندین باگ و بهبودهای دیگر اشاره می‌کند.

image

 

فیرم‌ور ایرپادز معمولا به صورت اتوماتیک دانلود شده و در هنگامی که قاب آن در حال شارژ بوده و در نزدیکی آیفون، آیپد یا مک شما قرار داشته باشد؛ نصب می‌شود. متاسفانه، راهی برای نصب این آپدیت توسط کاربر وجود نداشته و باید برای دریافت و نصب آن به صورت اتوماتیک منتظر بمانید.

اگر شماره بیلد فیرم‌ور ایرپادز خود را نمی‌دانید؛ می‌توانید به منوی تنظیمات آیفون یا آیپد خود مراجعه کرده، وارد بخش بلوتوث شوید و دکمه «i» قرار گرفته کنار ایرپادز خود را لمس کنید. در سیستم عامل iOS 16، در هنگام اتصال به ایرپادز یک منوی اختصاصی در بخش تنظیمات وجود داشته که می‌توانید از طریق آن نیز اطلاعات بیشتری در مورد ایرپادز خود را مشاهده کنید.

در کامپیوتر‌های مک، باید روی لوگوی اپل آپشن-کلیک کرده و وارد بخش «System Information» شوید؛ سپس روی بخش «بلوتوث» کلیک کرده و می‌توانید شماره بیلد فیرم‌ور ایرپادز خود را ببینید.

image

 

درباره ایرپادز پرو 2 و نخستین آپدیت فیرم‌ور منتشر شده برای آن چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)