خانهاخبار
شرکت ناتینگ ایربادز جدید خود را به نمایش گذاشت

شرکت ناتینگ ایربادز جدید خود را به نمایش گذاشت

ناتینگ ایر استیک، ایربادز جدید شرکت ناتینگ که انتظار می‌رفت در کنار اولین گوشی این شرکت معرفی شود، سرانجام در هفته مد لندن نمایشی اجمالی داشت تا خبر از عرضه قریب‌الوقوع آن بدهد.
۱۴۰۱/۷/۲

درست قبل از اینکه اولین گوشی شرکت ناتینگ، یعنی ناتینگ فون 1 معرفی شود، اولین شایعات در مورد ایربادز جدید این شرکت منتشر شدند که خبر از این می‌دادند که قرار است در کنار گوشی ناتینگ فون 1 معرفی شود؛ اما پس از رویداد معرفی اولین گوشی این شرکت دیدیم که چنین اتفاقی رخ نداد. ظاهرا این شرکت تا به امروز منتظر یک زمان مناسب برای ارائه یک نمایش رسمی از طراحی ایربادز جدید خود بود و حال مشخص شد که آن زمان در هفته مد لندن بوده است.

در تصاویر منتشر شده این محصول، کیس کاملا بازطراحی شده مشهود است که با الهام از یک رژ لب ساخته شده و بی‌شک نسبت نسل اول خود حمل آن در جیب ساده‌تر است.

image

 

در مورد مشخصات این ایربادز باید گفت که ما فقط یک تیزر از آن دیده‌ایم که هیچ‌چیز از مشخصات سخت افزار یا نرم افزاری آن را نشان نمی‌دهد و ظاهرا شرکت ناتینگ راهی مشابه گوشی خود را در پیش گرفته که تا آخرین روزها یک محصول مرموز و مبهم بود. اما حداقل به لطف قاب شفاف ایربادز جدید ناتینگ، می‌توان نگاهی جمالی به گوشی‌های این محصول داشت.

اطلاعاتی تایید نشده هم نشان می‌دهند که گوشی‌های ایربادز جدید شرکت ناتینگ دیگر دارای سری سیلیکونی نیستند که آنها را بسیار شبیه به ایرپادز اپل می‌کند. برخی این نوع طراحی را ترجیح می‌دهند زیرا در گوش احساس راحتی بیشتری دارد و تا ساعت‌ها می‌توان از آن استفاده کرد، از طرفی چنین طراحی اجازه نمی‌دهد که ایربادز حذف نویز فعال داشته باشد و صدای اطراف را به طور کامل ایزوله کند و در نهایت این اختیار با کاربر است که بسته به معیارها و نیازهای خود کدام طراحی را انتخاب کند.

ایربادز جدید شرکت ناتینگ (ناتینگ ایر استیک) اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد اما شرکت ناتینگ جزئیات بیشتری را ارائه نکرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)