خانهاخبار
در جدیدترین تیزر شرکت شیائومی اطلاعات جدیدی در مورد گوشی Civi 2 منتشر شده است

در جدیدترین تیزر شرکت شیائومی اطلاعات جدیدی در مورد گوشی Civi 2 منتشر شده است

پس از مشخص شدن اطلاعات تاریخ عرضه و دوربین سلفی گوشی سیوی 2 شیائومی، این شرکت امروز با انتشار پستی اطلاعاتی را از باتری و شارژر آن هم افشا کرده است.
۱۴۰۱/۷/۲

پس از تایید تاریخ عرضه و دوربین دوگانه سلفی سیوی 2 توسط شرکت شیائومی، حال امروز این شرکت ظرفیت باتری این گوشی هوشمند و ویژگی‌های شارژر آن را هم به تصویر کشیده است. شیائومی در پستی در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو اطلاعات جدیدی را از گوشی مورد انتظار خود منتشر کرده است.

image

 

در این پست به بدنه نازک و سبک گوشی سیوی 2 به همراه باتری فوق‌العاده قدرتمند ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره شده است. همچنین از شارژر ۶۷ واتی این دستگاه هم نام برده شده که قادر است باتری سیوی 2 را در ۴۰ دقیقه به طور کامل شارژ کند.

در مورد دوربین پشت سه گانه سیوی 2 ما فقط از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX766 با دیافراگم f/1.8 اطلاع داریم،  و از بقیه سنسورهای دوربین پشت اطلاعاتی در دست نیست. دوربین‌های سلفی دوگانه هم هرکدام دارای وضوح تصویر ۳۲ مگاپیکسلی هستند که یکی از آنها دارای لنز اولتراواید است.

در هر صورت برای دانستن تمامی مشخصات این گوشی، به طور رسمی نیاز به زمان طولانی نیست و سه روز دیگر یعنی در ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) شرکت شیائومی گوشی سیوی 2 را معرفی خواهد کرد.

به نظر شما با توجه به مشخصات موجود، این گوشی چقدر ارزش خرید دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)