خانهاخبار
رنگ‌بندی وان پلاس نورد واچ در تصاویر رندری جدید این ساعت مشخص شد

رنگ‌بندی وان پلاس نورد واچ در تصاویر رندری جدید این ساعت مشخص شد

اولین ساعت هوشمند برند وان پلاس نورد به زودی با مشخصاتی مانند نمایشگر 1.78 اینچی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۷/۲

اوایل هفته جاری بود که وان پلاس به طور رسمی طراحی ساعت هوشمند جدید خود موسوم به وان پلاس نورد واچ را با انتشار تیزری نشان داد. به علاوه، این برند چینی اعلام کرد که وان پلاس نورد واچ از نمایشگر 1.78 اینچی امولد با رزولوشن تصویر 448 در 368 و روشنایی حداکثری 500 نیتی بهره خواهد برد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، رندرهای جدیدی از ساعت هوشمند وان پلاس در دسترس قرار گرفته است که رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد.

image

image

طبق این رندرها، وان پلاس نورد واچ در دو رنگ آبی و مشکی عرضه خواهد شد. البته باید اشاره کرد که احتمالا رنگ‌های بیشتری برای این ساعت هوشمند عرضه خواهد شد تا تنوع آن برای کاربران بیشتر شود. این رندرها همچنین نشان می‌دهند وان پلاس نورد واچ با قابلیت‌های سلامتی معمول مانند پایشگر ضربان قلب، کنترل میزان اکسیژن خون و پایشگر خواب همراه خواهد بود. به علاوه، این ساعت قادر است تا میزان کالری سوزانده شده و سطح استرس را کنترل کند. ویژگی کنترل سلامت بانوان در وان پلاس نورد واچ نیز گنجانده شده است.

image

شایان ذکر است که براساس شایعات، بندهای وان پلاس نورد واچ از جنس سیلیکون خواهد بود. این ساعت همچنین با برنامه اختصاصی N Health نیز به طور کامل هماهنگ است. دیگر مشخصات فنی احتمالی وان پلاس نورد واچ شامل پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.2، عمر باتری 10 روزه، پشتیبانی از 105 حالت ورزشی و نمایشگر 60 هرتزی با تراکم پیکسلی 325 ppi می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)