خانهاخبار
برخی از مشخصات گوگل پیکسل تبلت لو رفت!

برخی از مشخصات گوگل پیکسل تبلت لو رفت!

به تازگی شاهد لو رفتن جزئیات جدیدی از تبلت گوگل، یا همان پیکسل تبلت هستیم که شامل اندازه نمایشگر و میزان حافظه داخلی این دستگاه می‌شوند.
۱۴۰۱/۷/۱

مدتی پیش، شرکت گوگل تیزر بسیار کوتاهی از پیکسل تبلت را به کاربران خود نمایش داد. این دستگاه، احتمالا در سال ۲۰۲۳ روانه بازار می‌شود؛ اما خبرگزاری 90Mobiles در همکاری با افشاگری به نام Kuba Wojciechowski،َ اخیرا موفق شده تا برخی از مشخصات گوگل پیکسل تبلت را به دست آورد.

image

 

به ادعای این خبرگزاری، پیکسل تبلت وارد مرحله تست نمونه‌های اولیه شده است. این امر، نشانگر این بوده که گوگل تصمیم خود را درباره طراحی و سخت افزار دستگاه نهایی کرده و حالا شروع به تست نمونه‌های اولیه آن می‌کند. به گفته آقای Wojciechowski، نمونه‌های اولیه این تبلت برای تست و دریافت گواهی‌های لازم به کشور هند رسیده‌اند.

به ادعای این افشاگر، گوگل پیکسل تبلت دارای نمایشگری ۱۰.۹۵ اینچی بوده و با پشتیبانی از استاندارد وای فای 6 روانه بازار می‌شود. این تبلت در نسخه‌هایی با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار گرفته و گوگل احتمالا یک قلم استایلس را نیز برای آن تولید کرده است.

یکی از افشاگران نیز که چندی پیش نگاهی به کد‌های سیستم عامل اندروید انداخته بود؛ ادعا می‌کند که پیکسل تبلت فاقد GPS یا مودم بوده و احتمالا تنها قابلیت اتصال به وای فای را دارد. این افشاگر همچنین می‌گوید که این دستگاه، سنسور مجاورت و فشارسنج نیز نداشته و به احتمال زیاد، تنها برای استفاده در منزل طراحی شده است.

image

 

اکثر افشاگران باور دارند که گوگل در این تبلت از نسل اول چیپست تنسور استفاده کرده و در آن خبری از چیپست جدید تنسور G2 که برای سری پیکسل 7 طراحی شده‌ است؛ نخواهد بود. درباره مشخصات احتمالی تبلت جدید گوگل چه می‌اندیشید؟ آیا پیکسل تبلت برای بازار نه چندان جلب تبلت‌های اندرویدی، به میزان کافی جاه طلبانه است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)