خانهاخبار
تصاویری از شیائومی 12T و 12T پرو در رنگ نقره‌ای فاش شدند

تصاویری از شیائومی 12T و 12T پرو در رنگ نقره‌ای فاش شدند

پس از افشای مشخصات سری شیائومی 12T در هفته گذشته، حالا شاهد انتشار عکس‌هایی از دو گوشی شیائومی 12T و 12T پرو در رنگ نقره‌ای هستیم.
۱۴۰۱/۷/۱

به تازگی شاهد انتشار عکس‌هایی از دو گوشی شیائومی 12T و 12T پرو در رنگ نقره‌ای هستیم که توسط افشاگری به نام Roland Quandt فاش شده‌اند. در هفته گذشته نیز مشخصات این دو محصول لو رفته بود و رندر‌هایی از این گوشی‌ها در رنگ‌های مشکی و آبی نیز در اینترنت فاش شدند. رنگ نقره‌ای به کار رفته در شیائومی 12T و 12T پرو جدید بوده و باعث می‌شود تا این گوشی‌ها را با سری شیائومی 12 یا 12S اشتباه نگیرید.

 

این دو گوشی قرار است تا دارای نمایشگر‌هایی ۶.۶۷ اینچی امولد از نوع تخت با رزولوشن ۱۲۲۰×۲۷۱۲ باشند. این پنل‌ها از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره برده و لایه حفاظتی گوریلا گلس 5 نیز روی این نمایشگر‌ها قرار گرفته است. شیائومی 12T پرو دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول بوده و در سوی دیگر، مدل معمولی به همراه چیپست مدیاتک دیمنسیتی 8100 روانه بازار می‌شود. این گوشی‌ها از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری بهره برده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کنند.

 

جذاب‌ترین بخش شیائومی 12T پرو، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آن است که از سنسور سامسونگ HP1 استفاده می‌کند. این سنسور 1/1.22 اینچی، دارای گشودگی f/1.69 بوده و لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS را نیز به همراه دارد. در نسخه معمولی یا همان شیائومی 12T نیز از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌شود. دوربین‌های کمکی در این دو دستگاه، کاملا مشابه یکدیگر بوده و شامل دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هستند.

image

 

درباره مشخصات احتمالی شیائومی 12T و 12T پرو چه می‌اندیشید؟ آیا رنگ نقره‌ای جدید شیائومی را می‌پسندید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)