خانهاخبار
بروزرسانی iOS 16.0.2 برای حل مشکل دوربین لرزان آیفون‌های جدید عرضه شد

بروزرسانی iOS 16.0.2 برای حل مشکل دوربین لرزان آیفون‌های جدید عرضه شد

این بروزرسانی مشکلات لمس برخی از مدل‌های آیفون و نحوه کپی کردن را نیز رفع می‌کند.
۱۴۰۱/۷/۱

تنها مدت کوتاهی از عرضه سری پرچمدار آیفون 14 گذشته است ولی کاربران زیادی از مشکل لرزش دوربین آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس در حین فیلمبرداری با برنامه‌های شخص ثالث شکایت داشته‌اند. اپل نیز با تایید این مشکل به کاربران قول داد که بروزرسانی جدیدی را برای رفع آن عرضه خواهد کرد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد بروزرسانی iOS 16.0.2 برای رفع این مشکلات در حال عرضه است و کاربران می‌توانند آن را دریافت کنند.

image

ایراد لرزش دوربین سری آیفون 14 پرو ظاهرا مربوط به سنسور حرکتی لرزشگیر اپتیکال دوربین اصلی است که قادر نیست با برنامه‌های شخص ثالت به طور کامل هماهنگ شود. در این راستا، کاربران ادعا کرده‌اند که در هنگام فیلمبرداری صدا عجیبی از دوربین به گوش می‌رسد که به لرزش‌های شدید دوربین منجر می‌شود. در نتیجه، ویدئو‌های ثبت شده تار هستند و به نوعی غیرقابل تماشا می‌شوند.

image

برخی از کاربران نیز درباره نحوه دستور Copy / Paste نیز شکایاتی داشتند که حالا با بروزرسانی iOS 16.0.2 رفع شده است. این دستور برای هربار انجام دستور کپی و پیست بین برنامه‌های مختلف از کاربران درخواست مجوز می‌کرد که باعث شده بود برخی از کاربران چندان از آن راضی نباشد. دسته دیگری از کاربران هم گزارش داده بودند لمس نمایشگر آیفون‌های X، آیفون XR و آیفون 11 پس از تعویض دچار مشکل شده است که راه‌حل این ایراد نیز در این بروزرسانی گنجانده شده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)