خانهاخبار
قیمت سری پیکسل 7 در بازار ایالات متحده تفاوتی با نسل قبلی ندارد

قیمت سری پیکسل 7 در بازار ایالات متحده تفاوتی با نسل قبلی ندارد

جدیدترین سری پرچمدار گوگل در تاریخ 14 مهر معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۷/۱

همانطور که قبلا نیز رسما اعلام شده بود، گوگل قرار است در طی رویدادی ویژه در تاریخ 6 اکتبر مصادف با 14 مهر از سری پرچمدار جدید خود به نام سری پیکسل 7 شامل دو مدل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو رونمایی کند. در این راستا، هرچه به زمان رونمایی این سری پرچمدار نزدیک‌تر می‌شویم گزارش‌های بیشتری پیرامون آن منتشر می‌شود. حالا براساس جدیدترین این گزارش‌ها، برچسب قیمتی سری پیکسل 7 برای بازار ایالات متحده فاش شده است.

طبق این گزارش، شایعه‌ای جدید ادعا کرده است که قیمت سری پیکسل برای بازار آمریکا مشابه سری پیکسل 6 خواهد بود و شاهد هیچ افزایش قیمتی نخواهیم بود. در این راستا، انتظار می‌رود پیکسل 7 با قیمت 600 دلاری به فروش رسد در حالی که پیکسل 7 پرو از برچسب قیمتی 900 دلاری بهره ببرد. زمان عرضه و فروش احتمالی سری پیکسل 7 نیز تاریخ 13 اکتبر یعنی 21 مهر اعلام شده است که در گزارش‌های پیشین نیز به آن اشاره شده بود.

image

 البته باید اشاره کرد که در صورت درستی این شایعه، ثابت ماندن قیمت سری پیکسل 7 تنها برای بازار ایالات متحده خواهد بود و به احتمال زیاد قیمت این گوشی‌ها برای دیگر بازار افزایش خواهد داشت. به عنوان مثال، اپل نیز قیمت سری آیفون 14 را در بازار آمریکا ثابت نگه داشت ولی برچسب قیمتی این سری پرچمدار برای دیگر بازار افزایش یافت.

گوگل همچنین پوستری را در شبکه اجتماعی فیسبوک به اشتراک گذاشت که در آن رندرهای سری پیکسل 7، پیکسل واچ و پیکسل بادز پرو قرار گرفته است. در این تصویر رندر رنگ Hazel پیکسل 7 پرو به نمایش گذاشته شده است. به علاوه، رسما اعلام شده است که پیکسل 7 در رنگ‌های Obsidian، Snow و Lemongrass روانه بازار خواهد شد. از آن سو، پیکسل 7 پرو نیز با رنگ‌بندی Obsidian، Hazel و Snow عرضه خواهد شد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که پیکسل 7 پرو به احتمال زیاد به نمایشگر 6.7 اینچی اولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز خواهد بود. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه تنسور G2 که با حافظه رم 12 گیگابایتی همراه خواهد بود. به علاوه، پیکسل 7 پرو از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. نسخه استاندارد سری نیز با حفظ تراشه مدل پرو از نمایشگر 6.4 اینچی اولد 90 هرتزی برخوردار خواهد بود. دوربین‌های آن نیز شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)