خانهاخبار
شیائومی CIVI 2 با دوربین سلفی دوگانه همراه خواهد بود

شیائومی CIVI 2 با دوربین سلفی دوگانه همراه خواهد بود

گوشی جدید شیائومی در تاریخ 5 مهر معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۷/۱

دیروز شیائومی به طور رسمی اعلام کرد که جدیدترین گوشی این برند چینی به نام شیائومی CIVI 2 قرار است در تاریخ 27 سپتامبر مصادف با 5 مهر در طی رویدادی در چین معرفی شود. در این راستا، شیائومی با انتشار پوستری طراحی پنل پشتی این گوشی را نشان داد که در آن شاهد دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بودیم. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، غول فناوری چینی با انتشار تیزرهایی جزئیات بیشتری از دوربین اصلی و دوربین‌های سلفی شیائومی CIVI 2 را به اشتراک گذاشت که در ادامه مطلب آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

image

طبق این پوستر، پنل جلویی شیائومی CIVI 2 میزبان ناچ کپسولی دوربین سلفی دوگانه شامل دو سنسور 32 مگاپیکسلی خواهد بود که البته چندان بی‌شباهت به داینامیک آیلند آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس نیز نیست. البته ویژگی جدید گوشی‌های پرچمدار اپل تعاملی است و باید دید آیا شیائومی CIVI 2 هم به فناوری مشابه مجهز خواهد بود و یا در انتها این ناچ تنها یک طراحی معمولی گوشی‌های هوشمند از آب در خواهد آمد.

image

شایان ذکر است که شیائومی CIVI 2 اولین گوشی بازار نیست که با دوربین سلفی دوگانه و ناچ کپسولی عرضه می‌شود چرا که قبلا به عنوان مثال ریلمی X50 پرو نیز با دو دوربین سلفی 32 و 8 مگاپیکسلی روانه بازار شد. دوربین اصلی شیائومی CIVI 2 نیز سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی خواهد بود که در گوشی شیائومی 12 نیز به کار رفته است. البته شیائومی CIVI 2 به جای گشودگی دیافراگم f/1.9 شیائومی 12 از گشودگی دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد.

image

شیائومی ادعا کرده است که در مقایسه با نسل قبلی نور ورودی به دوربین شیائومی CIVI 2 تا حدود 102 درصد افزایش خواهد داشت در حالی که سرعت ثبت تصاویر نیز به مقدار 144 درصد بهبود خواهد داشت. سرعت تصویربرداری در شب نیز با پیشرفتی حیرت‌انگیز در این نسل حدود 264 درصد بهتر شده است. در بخش بالایی شیائومی CIVI 2 نیز ماژول‌های فلاش LED قرار گرفته است که به تصویربرداری سلفی در شرایط نوری کم کمک می‌کند. در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی CIVI 2 از تراشه اسنپدراگون 7 نسل یک و فناوری دالبی اتمس برخوردار خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)