خانهاخبار
آپدیت One UI 4.1.1 برای نسل اول گلکسی زد فلیپ منتشر شد

آپدیت One UI 4.1.1 برای نسل اول گلکسی زد فلیپ منتشر شد

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت One UI 4.1.1 را برای نسل اول گوشی‌های گلکسی زد فلیپ منتشر کرده است.
۱۴۰۱/۶/۳۱

چندی پیش، شرکت سامسونگ آپدیت One UI 4.1.1 را برای گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 خود منتشر کرده و قول داد که گوشی‌های قدیمی‌تر در سری فولد و فلیپ نیز این آپدیت را دریافت خواهند کرد. این آپدیت سپس برای گلکسی زد فولد 2 منتشر شد و اکنون نیز به نظر آمده که نوبت به نسل اول گلکسی زد فلیپ رسیده است.

image

 

این آپدیت در حال حاضر برای ریجن آمریکا منتشر شده و تنها گوشی‌های آنلاک آن را دریافت کرده‌اند؛ بنابراین فعلا خبری از این نسخه One UI برای گوشی‌های قراردادی با اپراتور‌ها نیست. این آپدیت پچ امنیتی ماه سپتامبر ۲۰۲۲ را نیز به همراه داشته و شماره بیلد آن F700USQU5GVHA است.

از جمله ویژگی‌های قرار گرفته در این آپدیت، می‌شود به قابلیت «Flex Mode» اشاره کرد که به کاربر اجازه دسترسی به تنظیماتی خاص در هنگام نیمه باز بودن را گوشی می‌دهد. جسچر‌های جدیدی نیز برای مولتی تسکینگ به این گوشی اضافه شده‌اند و کاربران حالا می‌توانند تا برای هر یک از مخاطبین خود، از یک تصویر بک‌گراوند ویژه استفاده کنند.

سیستم تشخیص متن و وسایل بیکسبی، حالا در اپلیکیشن‌هایی چون گالری و دوربین کار کرده و اپلیکیشن My Files نیز قدرتمند‌تر شده و جستجو در آن آسان‌تر از گذشته شده است. کیبورد سامسونگ حالا به کاربران اجازه جابجایی دکمه‌های ایموجی و استیکر‌ها را می‌دهد و حتی دکمه اسپیس نیز دیگر قابل شخصی سازی است.

image

 

به رسم همیشه، سامسونگ آپدیت‌ها را به صورت مقطعی منتشر کرده و اگر دارای نسل اول گلکسی زد فلیپ هستید؛ باید کمی برای دریافت آن صبر کنید. درباره انتشار این آپدیت برای نسل اول گلکسی زد فلیپ و پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ از محصولات خود چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)