خانهاخبار
گوشی تاشو ویوو ایکس فولد پلاس به همراه چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول به بازار می‌آید

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد پلاس به همراه چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول به بازار می‌آید

شرکت ویوو به تازگی تیزر‌هایی از گوشی جدید و تاشو خود را منتشر کرده که نوع چیپست و سرعت شارژ این محصول را مشخص می‌کنند.
۱۴۰۱/۶/۳۱

شرکت ویوو قصد دارد تا در هفته آینده، به طور رسمی از گوشی تاشوی جدید خود یا همان ویوو ایکس فولد پلاس رونمایی کند. این گوشی که احتمالا با رنگ قرمز به بازار می‌آید؛ به تازگی در بنچمارک انتوتو دیده شده و به نظر می‌رسد که چیپست به کار رفته در آن، از نوع کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول است.

image

 

این شرکت پس از افشای نوع چیپست ویوو ایکس فولد پلاس، تیزر‌هایی از این محصول را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده و استفاده از پلتفرم اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول را در آن تایید کرده است. ویوو همچنین اعلام کرده که این نسل از گوشی‌های تاشو آنها، از شارژ سریع ۸۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد که در مقایسه با سرعت شارژ ۶۶ واتی نسل اول ویوو ایکس فولد، پیشرفت نسبتا خوبی محسوب می‌شود.

به ادعای ویوو، این محصول تجربه کاربری گوشی‌های تاشو را تغییر داده و این شرکت بیش از ۵۰۰۰ اپلیکیشن را برای رابط کاربری OriginOS Ocean خود که مخصوص گوشی‌های تاشو بوده؛ بهینه سازی کرده است. نسل اول ویوو ایکس فولد که در ماه آوریل روانه بازار شده بود؛ هرگز به بازار جهانی راه نیافت. قیمت این گوشی در زمان عرضه، معادل با ۸۹۹۹ یوآن (حدود ۱۲۷۰ دلار) بود و احتمالا ویوو ایکس فولد پلاس نیز با برچسب قیمتی مشابهی فروخته خواهد شد.

 

درباره نسل جدید گوشی‌های تاشو ویوو و مشخصات تایید شده آن چه می‌اندیشید؟ آیا در صورت عرضه گسترده این گوشی به صورت جهانی، ویوو ایکس فولد پلاس می‌تواند رقیبی برای گوشی‌های تاشو سامسونگ باشد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)