خانهاخبار
سری سامسونگ گلکسی اس 24 در جمع نخستین گوشی‌های عرضه شده به همراه استاندارد وای فای 7 خواهند بود

سری سامسونگ گلکسی اس 24 در جمع نخستین گوشی‌های عرضه شده به همراه استاندارد وای فای 7 خواهند بود

با وجودی که حتی تا معرفی سری گلکسی اس 23 نیز زمان نسبتا زیادی باقی مانده است؛ در امروز مشخص شده که سری سامسونگ گلکسی اس 24 در بین نخستین گوشی‌های عرضه شده به همراه استاندارد جدید وای فای 7 هستند.
۱۴۰۱/۶/۳۰

اکثر گوشی‌های امروز بازار، با پشتیبانی از استاندارد وای فای 6 یا 6E عرضه می‌شوند. استاندارد وای فای 7، مدتی پیش معرفی شده و حالا شاهد انتشار گزارش جدیدی از DigiTimes‌ هستیم که به ادعای آن، نخستین گوشی‌هایی که استاندارد وای فای 7 را به همراه دارند در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد.

image

 

به رسم همیشه، سامسونگ در استفاده از تکنولوژی‌های تازه پیشتاز است و سری گلکسی اس 24 نیز در جمع نخستین گوشی‌هایی هستند که پشتیبانی از این استاندارد تازه وای فای را به همراه خواهند داشت.

در استاندارد وای فای 7، شاهد بهبود چشمگیری در سرعت هستیم. وای فای 7 حدودا ۲.۴ برابر از وای فای 6 سریع‌تر بوده و امکان ارائه حداکثر سرعت ۶۶ گیگابیت بر ثانیه را دارد. دستگاه‌های با پشتیبانی از وای فای 7، از کانال‌های ۳۰۰ مگاهرتزی استفاده کرده و ثبات بیشتری بر روی باند‌های ۲.۴، ۵ و ۶ گیگاهرتزی دارد.

شرکت کوالکام مدتی پیش از چیپ‌های وای فای 7 خود با نام Networking Pro رونمایی کرده و احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۴، شاهد عرضه نخستین روتر‌ها و لپ تاپ‌های با پشتیبانی از این استاندارد خواهیم بود.

image

 

درباره استاندارد وای فای 7 و مزایای آن چه می‌اندیشید؟ آیا این امر سری گلکسی اس 24 را برای شما جذاب‌تر می‌کند یا چندان اهمیتی به این قضیه نمی‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)