خانهاخبار
شیائومی Civi 2 در پنجم مهر رونمایی می‌شود

شیائومی Civi 2 در پنجم مهر رونمایی می‌شود

شرکت شیائومی در کانال خود در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده که مدل جدید از سری گوشی سیوی آن، در روز ۵ مهر رسما معرفی می‌شود.
۱۴۰۱/۶/۳۰

خط تولید انحصاری شیائومی سیوی به زودی شاهد یک عضو جدید خواهد بود. این شرکت در کانال Weibo خود اعلام کرده که شیائومی سیوی 2 در ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) عرضه خواهد شد.

این طور که به نظر می‌رسد این میان رده جدید، طراحی سبک وزن و ظاهر بصری دوست داشتنی مدل قبلی خود را حفظ کرده است. همچنین انتظار می‌رود که سیوی 2 دارای یک به اصطلاح ترند پارتنر باشد که همانطور که از عکس‌ها مشخص است این ترند پارتنر شخصیت کارتونی و عروسکی معروف، «Hello Kitty» است.

image

 

سیوی 2 دارای یک دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی در پشت خواهد بود که طراحی ماژولار آن مشابه گوشی شیائومی 12 است. دوربین‌های اصلی و اولترا واید این گوشی در پشت آن با دو دایره بزرگ به چشم می‌آیند که در کنار آنها شاهد یک فلش دوگانه LED و احتمالا یک سنسور دو مگاپیکسلی هم خواهیم بود.

image

 

در مورد قسمت جلوی این گوشی اطلاعات زیادی در دست نیست، اما می‌توانیم کلید پاور را به گونه‌ای برآمده ببینیم که به نظر نمی‌رسد بشود اسکنر اثر انگشت را در آن جای داد. این بدان معناست که پنل جلویی از نوع OLED است و به احتمال زیاد اسکنر اثر انگشت در زیر آن جای داده شده است. همچنین حداقل مشخصاتی که می‌توان برای صفحه نمایش سیوی 2 در نظر گرفت، مشخصاتی مشابه سیوی 1S است که دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح تصویر +Full HD بود.

در دسترس بودن و قیمت این محصول در روز رونمایی از آن، یعنی سه‌شنبه ۵ مهر مشخص خواهد شد، ولی انتظار داریم که در روزهای آتی با نزدیکتر شدن به زمان معرفی رسمی، مشخصات بیشتری از سیوی 2 بدست آيد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)