خانهاخبار
تاریخ رونمایی ویوو X فولد پلاس مشخص شد

تاریخ رونمایی ویوو X فولد پلاس مشخص شد

نسل جدید گوشی تاشو ویوو تا یک هفته دیگر رونمایی می‌شود.
۱۴۰۱/۶/۳۰

ماه آوریل سال جاری میلادی بود که ویوو از اولین گوشی تاشو خود موسوم به ویوو X فولد رونمایی کرد و حالا این برند چینی امروز به طور رسمی اعلام کرد که نسل دوم این گوشی تاشو به نام ویوو X فولد پلاس در تاریخ 26 سپتامبر مصادف با 4 مهر معرفی خواهد شد. این رویداد در چین و در ساعت 7 به وقت محلی برگزار خواهد شد. البته باید اشاره کرد که هنوز مشخص نیست این گوشی تنها به بازار چین محدود خواهد شد و یا روانه بازارهای جهانی نیز خواهد شد.

براساس پوستری که توسط وبسایت فناوری TechGoing منتشر شده است، ویوو ادعا کرده است حرف + در نام ویوو X فولد پلاس در واقع به تکامل این گوشی در مقایسه با نسل قبلی اشاره دارد. در این راستا، احتمالا منظور ویوو از تکامل مربوط به بهبود مقاومت ویوو X فولد پلاس و ارتقای بخشی از مشخصات فنی آن می‌باشد.

image

در این پوستر همچنین تصاویری از ویوو X فولد پلاس نیز موجود است که دقیقا از طراحی مشابه نسل قبلی بهره می‌برد. البته ویوو X فولد پلاس در رنگ قرمز جدید روانه بازار خواهد شد که در این پوستر نیز مشخص شده است. به صورت کلی، انتظار می‌رود ویوو X فولد پلاس در دو رنگ آبی و قرمز با ظاهری چرمی عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی احتمالی ویوو X فولد پلاس

قلب تپنده ویوو X فولد پلاس تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک است که انرژی مورد نیاز آن توسط باتری 4730 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 80 واتی باسیم و شارژ 50 واتی بی‌سیم تامین خواهد شد. نمایشگر داخلی ویوو X فولد پلاس برابر با 8.03 اینچ است و نمایشگر کاور این گوشی نیز 6.53 اینچی است. هر دو این نمایشگرها از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برند. کانفیگ‌های ویوو X فولد پلاس نیز شامل حافظه رم 12 گیگابایتی / حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 12 گیگابایتی / حافظه داخلی 512 گیگابایتی خواهد بود. پنل پشتی نیز میزبان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است و وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز بر عهده دوربین 16 مگاپیکسلی است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)