خانهاخبار
ویوو X فولد پلاس با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک در بنچمارک آنتوتو قرار گرفت

ویوو X فولد پلاس با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک در بنچمارک آنتوتو قرار گرفت

نسل دوم گوشی تاشو ویوو قوی‌ترین گوشی تاشو لیست آنتوتو لقب گرفته است.
۱۴۰۱/۶/۲۹

گوشی تاشو جدید ویوو یعنی ویوو X فولد پلاس قرار است به زودی معرفی شود و در حال حاضر می‌دانیم که این گوشی با رنگ قرمز جدید نیز همراه خواهد بود. به علاوه، شایعه شده بود ویوو X فولد پلاس از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره می‌برد که حالا با قرارگیری آن در لیست بنچمارک آنتوتو این شایعه به طور غیر مستقیم تایید شد.

image

نسخه‌ای از ویوو X فولد پلاس که در لیست آنتوتو دیده شده است با شناسه مدل V2229A ثبت شده است و از کانفیگ حافظه رم 12 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 512 گیگابایتی بهره می‌برد. نرم‌افزار آن نیز مطابق انتظار اندروید 12 است. امتیاز کلی ویوو X فولد پلاس در بنچمارک آنتوتو برابر با 1100438 است که شاید بالاترین امتیاز این بنچمارک محسوب نشود ولی در میان گوشی‌های تاشو قرار گرفته در آنتوتو بهترین نتیجه را کسب کرده است. برای مقایسه، گلکسی زد فولد 4 موفق نشده است که امتیاز خود را به حد یک میلیون برساند و شیائومی میکس فولد 2 نیز حدود 50000 امتیاز کمتر از ویوو X فولد پلاس دارد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که طبق لیست آنتوتو، ویوو X فولد پلاس از حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 برخوردار خواهد بود. به علاوه، دو نمایشگر این گوشی نیز از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر مشخصات فنی احتمالی ویوو X فولد پلاس می‌توان به لولای بهبودیافته و دوربین برند زایس اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)