خانهاخبار
اپل سفارش تولید آیفون ۱۴ پرو را بیشتر می‌کند

اپل سفارش تولید آیفون ۱۴ پرو را بیشتر می‌کند

مینگ چی کو همانطور که مدتی قبل پیش بینی کرده بود، امروز اظهار کرده که اپل به دلیل تقاضای بیشتر برای سری آیفون ۱۴ پرو، تولید این محصول را نسبت به آیفون ۱۴ استاندارد بیشتر می‌کند.
۱۴۰۱/۶/۲۹

به گفته تحلیل‌گر معتبر اپل مینگ چی کو، اپل به شریک تولیدی خود شرکت فاکسکان توصیه کرده است که تولید مدل‌های ۱۴ پرو را به دلیل تقاضای زیاد برای این دستگاه‌ها افزایش دهد.

کو امروز در توییتی گفته:

به دلیل تقاضای زیاد برای مدل‌های آیفون ۱۴ پرو، آخرین بررسی‌های من نشان می‌دهد که اپل از شرکت فاکسکان خواسته تا خطوط تولید آیفون ۱۴ را به مدل‌های آیفون ۱۴ پرو تغییر دهد.

image

 

کو گفته که شرکت فاکسکان برخی از خطوط مونتاژ آیفون ۱۴ خود را در نتیجه این درخواست اپل، به خطوط مونتاژ آيفون ۱۴ پرو تبدیل خواهد کرد و افزوده که این تغییر باعث خواهد شد تا تولید و ارسال مدل‌های آيفون ۱۴ پرو تا ۱۰ درصد افزایش یابد و به تبع آن این افزایش، به میانگین قیمت فروش آیفون در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ میلادی کمک شایانی می‌کند.

قبلا زمانی که پیش فروش آیفون‌های سری ۱۴ شروع شد، دیدیم که مینگ چی کو اظهار کرد که برخلاف شروع بد فروش آیفون ۱۴ پلاس، پیش فروش سری آيفون ۱۴ پرو از آیفون ۱۳ پرو هم بیشتر بوده و اگر ببینیم که اپل تولید آیفون ۱۴ پرو را افزایش می‌دهد، نشانه آن خواهد بود که برآورد ما از پیش فروش بد آیفون ۱۴ پلاس درست بوده است؛ حال امروز مشخص شده که اظهارات کو کاملا درست بوده و اپل خط تولید آیفون ۱۴ را به دلیل تقاضای کمتر، فدای آیفون ۱۴ پرو کرده است.

اپل امسال آیفون ۱۴ پلاس را با این تصور که کاربران بیشتر روی به نمایشگرهای بزرگتر آورده‌اند، جایگزین آیفون ۱۳ مینی کرد که آمارها نشان می‌داد از فروش خوبی برخوردار نبوده است، اما امسال با شروع پیش فروش آیفون ۱۴ پلاس مشخص شد که فروش آیفون ۱۴ پلاس حتی از آیفون ۱۳ مینی هم بدتر است و به نظر می‌رسد که اپل برآورد درستی از این جایگزینی نداشته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)