خانهاخبار
رنگ‌بندی و برچسب قیمتی پیکسل واچ بار دیگر لو رفت

رنگ‌بندی و برچسب قیمتی پیکسل واچ بار دیگر لو رفت

اولین ساعت هوشمند گوگل در روز 14 مهر معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۶/۲۹

زمان برگزاری رویداد گوگل و رونمایی رسمی از جدیدترین محصولات این برند شناخته شده شامل سری پرچمدار پیکسل 7 و ساعت پیکسل واچ به سرعت در حال نزدیک شده است و حالا براساس گزارشی که توسط افشاگری به نام Pricebaba منتشر شده است، رنگ‌بندی و قیمت ساعت هوشمند گوگل مشخص شده است.

طبق این گزارش، ساعت پیکسل واچ با بازه قیمتی 250 دلاری برای نسخه Wi-Fi تا قیمت 400 دلاری برای نسخه LTE به فروش خواهد رسید. به علاوه، نسخه Wi-Fi ساعت هوشمند گوگل احتمالا با توجه به مشخصات فنی، اندازه و جنس بدنه آن قیمتی بین 250 تا 350 دلار خواهد داشت. قبلا نیز گزارش شده بود که مدل LTE پیکسل واچ با قیمت 400 دلاری عرضه خواهد شد که با توجه به قیمت یورو و دلار می‌توان انتظار قیمت بالاتر از 400 یورو را در بازار اروپا داشت.

image

برای مقایسه، نسخه پایه و Wi-Fi اپل واچ سری 8 با قیمت 400 دلاری به فروش می‌رسد در حالی که نسخه معمولی گلکسی واچ 5 قیمتی برابر با 280 دلار دارد. به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد در زمینه قیمت‌گذاری استراتژی سامسونگ را دنبال کند. به علاوه، در این گزارش ذکر شده است که رنگ‌بندی پیکسل واچ شامل سه رنگ به نام‌های Obsidian، Chalk و Charcoal خواهد بود. شایعات قبلی اذعان داشته‌اند پیکسل واچ در رنگ‌های مشکی، خاکستری و طلایی روانه بازار خواهد شد.

شایان ذکر است که دو نام Obsidian و Charcoal در واقع به رنگ‌های مشکی و خاکستری اشاره دارند در حالی که نام Chalk بیشتر مربوط به رنگ سفید است و به نظر می‌رسد رنگ طلایی که شایعات قبلی درباره آن بحث کرده بودند به بازار عرضه نخواهد شد.

image

ساعت پیکسل واچ براساس شایعات قبلی احتمالا از نمایشگر اولد کوچکتر از 2 اینچ، تراشه اگزینوس 9110 و پردازنده کمکی کورتکس M33 بهره خواهد برد. حافظه رم و حافظه داخلی پیکسل واچ نیز به ترتیب برابر با 2 گیگابایت و 32 گیگابایت خواهد بود. از نظر قابلیت‌های نرم‌افزاری، گوگل ادعا کرده است که ساعت پیکسل واچ از رابط کاربری WearOS بهبودیافته با نوتیفیکیشن‌های هوشمند و دسترسی آسان بهره خواهد برد. دیگر ویژگی‌های این ساعت نیز شامل گوگل اسیستنت، Smart Home و Fitbit یکپارچه می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)