خانهاخبار
بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان برای فارسی زبانان

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان برای فارسی زبانان

در دنیای امروز یادگیری زبان با کمک فناوری پیشرفته روند بسیار آسان‌تری پیدا کرده است...
۱۴۰۱/۶/۲۸

در دنیای امروز یادگیری زبان با کمک فناوری پیشرفته روند بسیار آسان‌تری پیدا کرده است. اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند زمان کمتری را برای یادگیری زبان دوم صرف کنید و همچنین بتوانید آن را بهتر و کارآمدتر یاد بگیرید. بدون شک اینترنت یکی از پرکاربردترین فناوری‌های زندگی ماست و انسان می‌تواند از آن برای انجام کارهای زیادی بهره بگیرد.

image

 

یکی از بهترین منابع موجود در این حوزه، اپلیکیشن‌های آموزش زبان است. صحبت با دوست خود، سفر به کشورهای انگلیسی زبان، تجارت با افرادی که به این زبان صحبت می‌کنند، یا صرفا داشتن علاقه، می‌توانند دلایلی برای استفاده از اپلیکیشن‌ها در یادگیری زبان باشند. هدف شما هر چه که باشد، در این مقاله مجموعه‌ای از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی را برای کمک به یادگیری این زبان به شما معرفی کرده‌ایم. این ابزارها منابع وسیعی را در اختیار ما قرار می‌دهند تا بتوانیم زبان مورد نظر خود را یاد بگیریم و مهارت‌های زبانی خود را بهبود ببخشیم.

Mondly

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Mondly دوره‌های آموزشی سرگرم کننده، آسان و موثری دارد که کارشناسان زبان آن را طراحی کرده‌اند. شما می‌توانید 41 زبان مختلف را در هر زمان، هر مکان و در هر دستگاهی با استفاده از این اپ یاد بگیرید. اپلیکیشن مذکور 4 بخش دارد که عبارتند از: Mondly، Mondly Kids، Mondly AR  و Mondly VR. این برنامه دارای 1000 زبان است؛ در نتیجه شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی، زبان جدید دلخواه خود را به خوبی یاد بگیرید.

Drops

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید یک زبان خارجی یاد بگیرید، اما احساس کنید که هیچ وقت زمان یا صبر و حوصله کافی ندارید یا تلاش کرده‌اید و تسلیم شده‌اید؟ بنابراین اکنون وقت آن رسیده که این روند را بار دیگر با یک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی به نام Drops امتحان کنید؛ شیوه‌ای جدید، لذت‌بخش و سرگرم‌کننده برای یادگیری زبانی که می‌خواهید به آن مسلط شوید. فقط با صرف پنج دقیقه زمان در روز، انگلیسی را از طریق دروس جذاب در این اپ یاد بگیرید. در واقع شما در این برنامه روی کلمات تمرکز می‌کنید که اهمیت بیشتری در زبان دارد. شما می‌توانید با بهره گیری از اپلیکیشن Drops صدها واژه را بیاموزید و تمرین کنید تا این کلمات در ذهن شما باقی بماند.

 

Ling app

یادگیری یک زبان خارجی با نرم‌افزار Ling app شبیه یک بازی خواهد بود؛ در نتیجه استفاده از آن ساده و در عین حال موثر است. این اپ با پشتیبانی از تحقیقات زبانی به شما کمک می‌کند تا در زمان کوتاهی بر انگلیسی مسلط شوید. برنامه مزبور، بازی‌ها و آزمون‌های سرگرم کننده‌‌ای دارد که به شما کمک می‌کنند تا به سرعت در روند آموزشی خود پیشرفت کنید. شما می‌توانید در این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی، صدها دیالوگ را در حال حرکت تمرین کنید، با ربات چت لینگ در مورد موضوعات زندگی روزمره صحبت کنید و نکات و دستورالعمل‌های گرامری را به طور کامل یاد بگیرید.

 

Mango Languages

این برنامه ترکیبی از محتوا و مطالب مناسب در زمان مناسب را همراه با الگوریتم‌های هوشمند و صدای بومی زبان انگلیسی در خود جای داده و با متدولوژی‌های اثبات شده، فرآیند یادگیری مطابق با روند پیشرفت شما تکامل می‌یابد. اپ Mango Language شما را برای شروع یک مکالمه خوب به زبان انگلیسی آماده می‌کند. در این برنامه می‌توانید مکالمات واقعی را بیاموزید؛ زیرا در آن بسترهای صوتی و فرهنگی بومی زبان انگلیسی قرار داده شده تا بتوانید مانند انگلیسی زبانان بومی صحبت کنید.

 

 LuvLingua

این برنامه به گونه‌ای طراحی شده که شما بتوانید با بهره گرفتن از آن انگلیسی را با بازی‌های سرگرم کننده، عبارات و دستور زبان بیاموزید. با استفاده از LuvLingua می‌توانید به راحتی به این زبان صحبت کنید و تمام واژه‌ها و عبارات ضروری آن را به ذهن بسپارید. بازی‌های شنیداری، کلمه، تصویر و انیمیشن از دیگر قابلیت‌های این اپ محسوب می‌شود. صدای باکیفیت این نرم‌افزار باعث می‌شود این توانایی را به دست آورید که کلمات را با تلفظ واضح یاد بگیرید و به سرعت یک کلمه را در بخش جستجو پیدا کنید. این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی حتی واژگان را برای شما دسته‌بندی کرده که این رویه باعث می‌شود شما با راحتی بیشتری کلمه مورد نظر را بیابید و آن را تمرین کنید.

 

Pimsleur

میلیون‌ها زبان‌آموز از برنامه زبان انگلیسی Pimsleur بهره گرفته‌اند و توانسته‌اند زبان خود را به میزان قابل توجهی تقویت کنند. این برنامه به طور منحصر به فردی بر روی مهارت‌های زبانی مکالمه متمرکز شده و به شما کمک می‌کند که از روز اول مهارت‌های یادگیری مکالمه را به خوبی تقویت کنید. شما می‌توانید اولین مکالمه خود را در عرض 30 دقیقه پس از استفاده از این اپ انجام دهید. همچنین می‌توانید از فلش کارت‌های دیجیتال این برنامه زبان انگلیسی برای حفظ کردن واژگان انگلیسی استفاده کنید. این برنامه امکان استفاده به صورت آفلاین را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.

 

زبانشناس

image

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی زبانشناس بهترین مورد از این نوع برنامه‌ها در داخل ایران محسوب می‌شود. این برنامه با قابلیت دانلود بسیار آسان به صورت رایگان، تمامی نیازهای شما به یک نرم‌افزار مناسب و بسیار کاربردی را به طور کامل برطرف می‌کند. به جرات می‌توان گفت که این نرم‌افزار بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در کشور است که بخش‌های متنوع آن باعث می‌شود شما در مدت زمان بسیار کوتاهی بر این زبان تسلط کامل پیدا کنید و بدون نگرانی و دغدغه، صرفا به یادگیری انگلیسی ادامه دهید.

طراحان اپ زبانشناس دسته‌بندی‌های متفاوت و بسیار جذابی در برنامه خود در نظر گرفته‌اند که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. دسته‌بندی اول این برنامه بخش داستان را شامل می‌شود که در آن داستان کودکانه، داستان کوتاه یا نیمچه داستان و داستان‌های واقعی برگرفته از وقایع رخ‌داده حقیقی به شما ارائه شده است.

دسته‌بندی بعدی به کار رفته در این نرم‌افزار شامل آموزش مکالمه می‌شود که طراحان برنامه در این بخش مکالمات رایج و کاربردی و همچنین مکالمه آسان را در نظر گرفته‌اند. اما یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این برنامه را باید تفکیک بین انگلیسی بریتانیایی و انگلیسی آمریکایی دانست که در بسیاری از آموزشگاه‌ها و نرم‌افزارها به طور مطلوبی رعایت نمی‌شود. این برنامه دو نوع لهجه متداول در این زبان را به بهترین شکل از هم تفکیک کرده تا شما بتوانید تفاوت میان این دو را تشخیص دهید و بر اساس علاقه‌مندی خود یکی از این دو لهجه را انتخاب کنید.

 

کلام آخر

زبانشناس به عنوان یک سایت آموزش زبان‌ انگلیسی فعالیت خود را در سال 1394 آغاز کرد و از آن زمان تاکنون تلاش کرده به زبان‌آموزان جهت یادگیری سریع و کاربردی زبان انگلیسی با هر شرایط و میزان توانایی کمک کند. این سایت محور اصلی فعالیت‌های خود را بر اساس آموزش همراه با سرگرمی قرار داده و تمام تلاش خود را به کار گرفته که آموزش‌های خسته‌ کننده و غیر جذاب را از میان بردارد و شیوه نوینی در این زمینه به کار گیرد. بنابراین شما نیز اگر از روش‌های آموزشگاه‌های دیگر ناامید شده‌اید و به دنبال شیوه‌ای جدید و جالب می‌گردید، بهتر است اپ زبانشناس را یک بار امتحان کنید تا ببینید که یادگیری زبان انگلیسی تا چه حد آسان و جذاب به نظر می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)