خانهاخبار
نسخه بتمن ایسوس راگ فون 6 معرفی شد

نسخه بتمن ایسوس راگ فون 6 معرفی شد

ایسوس امروز پس از معرفی سری جدید راگ فون 6D، نسخه ویژه بتمن را برای راگ فون 6 با تغییراتی ابرقهرمانی معرفی کرد!
۱۴۰۱/۶/۲۸

سری جدید ایسوس راگ فون 6D اوایل امروز معرفی شد، امه این تمام ماجرا نبود و حالا ایسوس از نسخه‌های ویژه بتمن برای گوشی راگ فون 6 معمولی و مدل جدید 6D با پردازنده دایمنسیتی +9000 رونمایی کرده که حاوی تغییرات ظاهری جالبی است.

با شروع از جعبه، این گوشی دارای یک کیف بتمن با پوسته سخت بلند و چندین مورد لوازم جانبی با تم بتمن است که از جمله آنها می‌توان به قاب Aero Batman، سوزن سیم کارت بتمن، و نورافکن سیگنال LED بتمن اشاره کرد، که مورد آخر به شما امکان می‌دهد تا سیگنال معروف بتمن را بر روی هر سطحی ساطع کنید.

image

 

حال نوبت به خود گوشی می‌رسد، باید گفت که نسخه بتمن همان مشخصات راگ فون‌های 6 و 6D را دارد اما با چند تغییر در طراحی، از جمله لوگوی چند رنگ بتمن در پشت این گوشی که رنگ مشکی شب این گوشی با زیبایی تم بتمن مطابقت خاصی دارد و ایسوس تم‌های سفارشی بتمن، تصاویر پس زمینه، انیمیشن‌های شارژ و گزینه‌های نمایشگر همیشه روشن را هم به آن اضافه کرده است.

image

 

قیمت نسخه بتمن ایسوس راگ فون 6D (با پردازنده دایمنسیتی +9000) با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ ۱۱۹۹ یورو است. لازم به ذکر است که پردازنده مذکور مختص مناطق دیگر دنیا از جمله اروپا و بریتانیا است و گوشی‌های آمریکای شمالی، یعنی ایالات متحده و کانادا با پردازنده کوالکام اسنپدراگون +8 نسل یک عرضه خواهند شد؛ اما ایسوس هنوز جزئیاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن نسخه بتمن راگ فون 6 با تراشه اسنپدراگون +8 نسل یک را ارائه نکرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)