خانهاخبار
وب سایت رسمی آنر کشور میانمار اطلاعات گوشی جدید این برند را افشا کرد!

وب سایت رسمی آنر کشور میانمار اطلاعات گوشی جدید این برند را افشا کرد!

وب سایت آنر کشور میانمار پوستری را از گوشی جدید آنر به نام X6 منتشر کرده که حاوی اطلاعات خوبی در مورد این گوشی است.
۱۴۰۱/۶/۲۸

سری آنر X از گوشی‌های پایین رده این برند مستقل به حساب می‌آید و تاکنون شاهد حضور پنج گوشی از آن در بازارهای جهانی بوده‌ایم. حالا وب سایت آنر در کشور میانمار افشا کرده که به زودی این شرکت یک گوشی جدید با صفحه نمایش بزرگ و باتری خیلی خوب را با نام آنر X6 عرضه می‌کند.

این گوشی دارای یک ناچ قطره‌ای در جلو خواهد بود، در حالی که پشت آن دارای یک ماژول مربعی شکل است که سه عدد دوربین را در خود جای داده، طراحی که پیش‌تر هم در آنر X8 5G دیده بودیم. این پوستر افشا شده نشان می‌دهد که گوشی جدید آنر دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک چیپست مدیاتک خواهد بود.

image

 

به گفته یک منبع مطلع از مالزی، گوشی آنر X6 دارای یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +HD خواهد بود. همچنین سیستم عامل پیش فرض روی آن اندروید ۱۲ است که با رابط کاربری Magic UI 6.1 مزین شده است. در مورد حافظه هم این گوشی ظاهرا تنها یک گزینه رم ۴ گیگابایتی به همراه ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد، اما شاید در زمان عرضه شاهد گزینه‌های دیگر حافظه نیز برای این دستگاه باشیم. همانطور که گفتیم ماژول دوربین آنر X6 سه تایی است و به غیر از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، منبع مذکور گفته که هر دو دوربین دیگر آن دو مگاپیکسلی هستند، در حالی که دوربین سلفی این گوشی از سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد که همه این مشخصات با موقعیت مورد انتظار این گوشی مطابقت دارند، با این حال این را هم باید در نظر گرفت که منبع مالزیایی سابقه خاصی در افشای اطلاعات ندارد و نمی‌توان تمامی موارد فوق را قطعی دانست.

قیمت ادعا شده برای این گوشی ۵۹۹ رینگیت مالزی ذکر شده که حدودا معادل ۱۳۰ دلار است. رنگ‌های احتمالی موجود برای آنر X6 هم مشکی، آبی و سفید خواهند بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)