خانهاخبار
قیمت آیفون 14 در بازار ایران مشخص شد

قیمت آیفون 14 در بازار ایران مشخص شد

مثل هر سال، امسال هم با دو روز فاصله از بازار جهانی، آیفون جدید به بازار کشور راه پیدا کرده است. در این پست نگاهی خواهیم انداخت به قیمت سری آیفون 14 در بازار کشورمان.
۱۴۰۱/۶/۲۷

جمعه گذشته بود که سری آیفون 14 رسما در بازارهای جهانی عرضه شد و حالا با دو روز فاصله، مدل‌های مختلف این گوشی در بازار کشورمان هم یافت می‌شود. اما مثل هر سال باید به این نکته توجه داشته باشید که در حال حاضر قیمت این گوشی در بازار غیر منطقی به نظر می‌رسد و دلیل آن هم کم بودن موجودی آیفون در بازار موبایل ایران است. درواقع قیمت آیفون و دیگر محصولات اپل، نسبت زیادی با عرضه و تقاضا دارد و به مرور هرچه سری آیفون 14 در بازار بیشتر پیدا شود، قیمت آن هم کاهشی‌تر خواهد شد. 

image

 

از بین ۴ مدل این سری از پرچمداران اپل، هنوز آیفون 14 پلاس به بازارهای جهانی عرضه نشده و قرار است اواسط مهر ماه شاهد عرضه آن باشیم. اما سه مدل دیگر در نسخه‌های مختلف و به صورت تک و توک در ایران پیدا و قابل خریداری هستند که قیمت آن‌ها به شرح جدول زیر است. در نظر داشته باشید که این مدل‌ها بدون گارانتی هستند و همگی با پارت نامبر ZAA وارد شده‌اند که دو سیم کارته خواهند بود.

آیفون 14 پرو مکس۶۵٫۰۰۰٫۰۰۰
۶۹٫۵۰۰٫۰۰۰
۸۲٫۰۰۰٫۰۰۰
آیفون 14 پرو۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۶۲٫۰۰۰٫۰۰۰

در این بین ممکن است قیمت‌های پایین‌تری در برخی فروشگاه‌های اینترنتی پیدا شوند اما معمولا برخی از این فروشگاه‌ها در حال حاضر گوشی برای عرضه ندارند و درواقع گوشی را پیش‌فروش می‌کنند تا چند روز بعد که موجودی آن‌ها کامل‌تر شد، کار ارسال گوشی‌ها را انجام دهند. 

در پایان بار دیگر باید بگوییم که این قیمت‌ها، صرفا قیمت اولیه این گوشی‌ها هستند و قطعا در چند روز آینده، شاهد کاهش قیمت این محصولات و نزدیک‌تر شدن قیمت آن‌ها به قیمت‌های سری ۱۳ پرو و ۱۳ معمولی خواهیم بود. در مورد رجیستری این گوشی‌ها نیز هنوز وضعیت مشخصی وجود ندارد. البته هزینه رجیستری سری آیفون 14 اعلام شده اما مدل‌های رجیستر شده در حال حاضر تقریبا در بازار نایاب هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حافظ

۱۴۰۱/۶/۲۹
همین بس که ۵سال است؟ از آیفون ایکس یا ۱۰ تا آیفون ۱۴ پرو مکس ظاهر این اسمارتفون هیچ تغییر به خصوصی نکرده است به جز تغییرات بسیار اندک که حتی دختر استیو جابز فقید این سری آیفون و علی الخصوص داینامیک آیلندش را به صخره گرفته است حتی اگر هر کدام از محصولات ۴ گانه ی آیفون دونه ای ۲۰ میلیون هم ارزان تر شود باز هم خریدنش مغایر با عقل سلیم است چون پرچمداران دیگر بازار با نصف این قیمت دقیقآ ۲ برابر این امکانات و آپشن ها را ارائه میدهند مثلآ شیاعومی که واقعا

مهمان

۱۴۰۱/۶/۲۸
چند سال پیش با این قیمتها میشد یه آپارتمان کوچیک خرید!!!
الان یه آیفون
فردا...؟؟؟