خانهاخبار
تصاویر ویوو X فولد پلاس در لیست گواهی TENAA قرار گرفت

تصاویر ویوو X فولد پلاس در لیست گواهی TENAA قرار گرفت

نسل دوم گوشی تاشو ویوو احتمالا در طی ماه جاری رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۶/۲۶

ویوو اولین گوشی تاشو خود موسوم به ویوو X فولد را در نیمه اول سال جاری میلادی روانه بازار چین کرد. حالا اما به نظر می‌رسد نسخه بهبودیافته این گوشی تاشو قرار است به زودی با نام ویوو X فولد پلاس عرضه شود. در این راستا، این گوشی جدید چند روز پیش در لیست گواهی TENAA دیده شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گواهی TENAA لیست ویوو X فولد پلاس را با اضافه کردن عکس‌های آن برزورسانی کرده است.

image

طبق تصاویر موجود لیست TENAA، طراحی کلی ویوو X فولد پلاس مشابه نسل قبلی خود است. به علاوه، نمایشگر خارجی ویوو X  فولد پلاس از لبه‌های خمیده بهره می‌برد و نمایشگر داخلی نیز میزبان دوربین سلفی قرار گرفته در ناچ حفره است. در پنل پشتی ویوو X فولد پلاس جزیره مستطیلی‌شکل جای دارد که در آن ماژول دوربین دایره‌ای، فلاش LED و لوگوی برند زایس قرار گرفته است. همچنین به نظر می‌رسد ویوو X فولد پلاس از چهار دوربین بهره خواهد برد که یکی از آن‌ها سنسور پریسکوپی است. ویوو X فولد پلاس حاضر در لیست TENAA نیز از رنگ مشکی برخوردار است و جنس پنل پشتی آن نیز از چرم است.

شایان ذکر است که ویوو X فولد پلاس احتمالا از نمایشگر بیرونی امولد 6.53 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نمایشگر داخلی 8.03 اینچی 2K بهره خواهد برد. همچنین به نظر می‌رسد هر دوی این نمایشگرها از نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار باشند. قلب تپنده ویوو X فولد پلاس نیز تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک است که توسط باتری 4600 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 80 واتی تغذیه می‌شود.

image

به علاوه، ویوو X فولد پلاس از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اصلی با سنسور 1/1.57 اینچی و اندازه پیکسلی 1.0 میکرومتری بهره خواهد برد. دیگر دوربین‌های این گوشی تاشو نیز شامل لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی، سنسور پرتره 12 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری و لنز پریسکوپی 8 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)