خانهاخبار
آپدیت جدید تلگرام برای iOS و اندروید با ویژگی‌های جدید بیشتر برای کاربران نسخه پریمیوم منتشر شد

آپدیت جدید تلگرام برای iOS و اندروید با ویژگی‌های جدید بیشتر برای کاربران نسخه پریمیوم منتشر شد

تلگرام امروز بروزرسانی جدیدی را منتشر کرده که حاوی ویژگی‌هایی مانند عکس‌العمل‌های نامحدود برای مشترکین پریمیوم و بهبودهایی برای رابط کاربری iOS و اندروید است.
۱۴۰۱/۶/۲۶

اپلیکیشن محبوب پیام‌رسان تلگرام بروزرسانی‌های جدیدی را برای برخی از ویژگی‌های خود در رابطه با واکنش‌ها به پیام‌های چت، وضعیت ایموجی‌ها و بهبود رابط کاربری iOS و اندروید ارائه داده است.

در بروزرسانی امروز کاربران نسخه پریمیوم اکنون واکنش های چت نامحدودی دارند؛ آنها می‌توانند با حداکثر سه ایموجی متحرک به پیام‌های فردی واکنش نشان دهند. تلگرام ماه گذشته پلتفرم ایموجی خود را راه اندازی کرد که به هرکسی اجازه می‌دهد تا ایموجی‌های متحرک سفارشی خود را آپلود کند. پنل ایموجی نیز اکنون گسترش یافته تا بسته‌های ایموجی‌ها بیشتری را در خود جای دهد.

البته برای کاربرانی هم که مشترک پریمیوم نیستند، اکنون واکنش‌های بیشتری به انتخاب یک ردیفی آنها اضافه شده است.

استاتوس ایموجی اکنون در دسترس کاربران پریمیوم است و امکان تنظیم هر ایموجی یا شکل دلخواه به عنوان استاتوس پروفایل در دسترس قرار گرفته است. استاتوس ایموجی را می‌توان تنظیم کرد که پس از مدت زمان مشخصی منقضی شود. برای تنظیم استاتوس ایموجی، روی نشان پریمیوم در پروفایل خود ضربه بزنید و دست خود را نگه دارید تا بتوانید استاتوس مورد علاقه خود را تنظیم کنید.

image

 

ویژگی جدید دیگر این است که اکنون هر کاربر لینک نام کاربری خود را در قالب جدید «usename.t.me» دارد. این فرمت لینک جدید برای گروه‌ها و کانال‌های تلگرام نیز کاربرد دارد. فرمت قبلی نام کاربری به شکل «t.me/usename» بود که حالا با وجود فرمت جدید علامت اسلش (/) حذف شده است که هم نوشته را ساده‌تر و هم تایپ لینک را آسان‌تر می‌کند.

image

 

آپدیت‌های بعدی که ذکر می‌شود مختص اندروید و iOS است که با اندروید شروع می‌کنیم.

شما اکنون می‌توانید اولویت دانلودها را با توجه به پشرفت آنها در دستگاه اندرویدی خود مدیریت کنید، یعنی می‌توانید بر روی یک دانلود فعال ضربه زده و نگه دارید، سپس دانلودها را دوباره مرتب کنید. لازم به ذکر است که این ویژگی پیش‌تر در iOS موجود بود.

در رابط کاربری اندروید، چند انیمیشن جدید برای باز و بسته کردن عکس یا ویدیو در اینستاگرام ارائه شده است. در همین حال آیکون برنامه تلگرام نیز اکنون با موتور قالب اندروید ۱۳ سازگار شده است.

image

 

در مورد نسخه iOS، برنامه تلگرام در این نسخه حالا صفحه راه اندازی جدید حباب‌دار با آیکون‌های متحرک جدید را دریافت می‌کند و هردو پلتفرم iOS و اندروید اکنون دارای گزینه ورود با اپل یا ورود با گوگل هستند.

اگر شما هم پس از آپدیت، ویژ‌گی‌های جدیدی را در تلگرام مشاهده کرده‌اید که در این مطلب ذکر نشده، لطفا آن را در قمست کامنت‌ها با ما درمیان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)