خانهاخبار
حاشیه نمایشگر گلکسی اس 23 بیشتر از نسل قبلی خواهد بود!

حاشیه نمایشگر گلکسی اس 23 بیشتر از نسل قبلی خواهد بود!

طبق ادعای یک افشاگر، لبه‌های گلکسی اس ۲۳ ممکن است ضخیم‌تر از گلکسی اس ۲۲ باشند.
۱۴۰۱/۶/۲۵

هفته گذشته، افشاگر معروف توییتری به نام Ice Universe ابعاد دقیق سری گلکسی اس 23 را منتشر کرد. ابعادی که عمدتا مشابه خانواده گلکسی اس 23 بودند، با این تفاوت که مقداری در ارتقاع و عرض رشد کرده بودند. اکنون این افشاگر متوجه شده که این رشد ابعاد، از کجا آمده است.

image

 

پاسخ این سوال، حاشیه‌های اضافی است. ظاهرا این سری ۰.۱۵ میلی‌متر در هر ۴ طرف نمایشگر حاشیه بیشتری خواهد داشت. این ارقام دقیقا می‌توان باعث شوند گلکسی اس ۲۳، از عرض و ارتفاع به میزان ۰.۳ میلی‌متر بزرگتر از نسل شوند. زیرا نمایشگر این گوشی قرار است همچنان همان ۶.۱ اینچ باقی بماند.

image

 

گلکسی اس ۲۳ پلاس نیز ۰.۴ میلی‌متر بلندتر و عریض‌تر از نسل قبل خود خواهد بود. این به آن معنا بوده که حاشیه‌های این گوشی به میزان ۰.۲ میلی‌متر از ۴ طرف افزایش خواهد داشت. زیرا نمایشگر به همان اندازه کنونی، یعنی ۶.۶ اینچ خواهد ماند.

گلکسی اس ۲۳ اولترا نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. این گوشی در عرض و ارتفاع به ترتیب با افزایش ۰.۲ میلی‌متری و ۰.۱ میلی‌متری روبرو خواهد شد.

آیا ۰.۱۵ میلی‌متر حاشیه بیشتر از ۴ طرف در گلکسی اس ۲۳ واقعا یک مشکل بزرگ است؟ افشاگر این خبر فکر می‌کند این اتفاق یک مشکل بزرگ بوده، زیرا او به حاشیه‌ها وسواس دارد. اگرچه می‌توان دلیل احتمالی این موضوع را بهبود نمایشگر این گوشی خواند. زیرا هر گوشی باید از نسل قبل خود بهتر باشد. البته لازم به ذکر است متأسفانه تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر ارتقای نمایشگر گوشی‌های این سری منتشر نشده است. شایعات نیز می‌گویند گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس دارای نمایشگری با کیفیت تصویر FHD+ و گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای نمایشگری با کیفیت تصویر QHD+ خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)