خانهاخبار
سامسونگ ممکن است از ماه آینده ارسال گوشی‌های هوشمند به روسیه را از سر بگیرد

سامسونگ ممکن است از ماه آینده ارسال گوشی‌های هوشمند به روسیه را از سر بگیرد

گزارشی مدعی شده شاید روس‌ها مجددا پس از ماه‌ها، بتوانند به گوشی‌های سامسونگ دست پیدا کنند.
۱۴۰۱/۶/۲۵

اخیرا رسانه‌های روسی به نقل از گزارش رسانه رویترز ادعا می‌کنند که سامسونگ در حال بررسی از سرگیری ارسال گوشی‌های هوشمند خود به روسیه است. این شرکت در ماه مارس (مصادف با اسفند) ارسال گوشی‌های هوشمند، تراشه‌ها و سایر محصولات خود را به دلیل تهاجم این کشور به اوکراین متوقف کرد. اما غول فناوری کره‌ای ممکن است به زودی تجارت خود با روس‌ها را از سر بگیرد.

image

 

روزنامه روسی ایزوستیا به گفته یک منبع ناشناس، ادعا کرده که سامسونگ در حال بررسی از سرگیری ارسال گوشی‌های هوشمند به خرده‌فروشان روسیه و راه‌اندازی مجدد فروشگاه آنلاین رسمی خود در ماه اکتبر (مصادف با مهر) است. این روزنامه گفته که سامسونگ از اظهار نظر در مورد این شایعات خودداری کرده است.

پس از توقف ارسال محموله‌های سامسونگ در اوایل ساری جاری، روسیه برنامه‌ای برای اجازه واردات بدون تأیید صاحبان علائم تجاری راه‌اندازی کرد. اما با این حال، گوشی‌های هوشمند سامسونگ در اوایل تابستان امسال تقریبا در هیچ جای روسیه یافت نمی‌شدند.

سامسونگ در سال گذشته برترین برند گوشی‌های هوشمند روسیه بود

پیش از آغاز تهاجم روسیه به اوکراین در اوایل سال جاری، سامسونگ حدود ۳۰ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند روسیه را در اختیار داشت. شرکت کره‌ای در این کشور حتی رقبایی مانند اپل و شیائومی را کنار زده بود. با این حال، تقاضا برای گوشی‌های هوشمند در روسیه در سه ماه دوم سال ۲۰۲۲ با کاهش ۳۰ درصدی مواجه شده و به پایین‌ترین سطح خود در ۱۰ سال گذشته رسیده است.

اما پیش‌بینی می‌شود که این کمبود تقاضا به زودی برطرف نشود. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این گزارش درست بوده و سامسونگ واقعا می‌خواهد فروشگاه آنلاین خود در روسیه را در ماه آینده راه‌اندازی کند یا خیر. با فرض اینکه این اتفاق رخ دهد، باید ببینیم آیا سایر شرکت‌ها دنباله‌رو سامسونگ شده و در ماه اکتبر مجددا به بازار روسیه خواهند پیوست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)