خانهاخبار
دومین دوره رویداد رفرش (Refresh) در سالن ۱۰۰ استارتاپ مجموعه سلام (باغ بهشت) برگزار می‌شود

دومین دوره رویداد رفرش (Refresh) در سالن ۱۰۰ استارتاپ مجموعه سلام (باغ بهشت) برگزار می‌شود

این رویداد بر صحبت و تبادل نظر درباره موضوعات روز و مسائل حوزه طراحی و مدیریت محصول متمرکز است...
۱۴۰۱/۶/۲۴

دومین رویداد رفرش با موضوع مدیریت محصول، طراحی و فرانت‌اند در ۳۱ شهریور ماه در سالن ۱۰۰ استارتاپ مجموعه سلام در باغ بهشت برگزار می‌شود. این رویداد بر صحبت و تبادل نظر درباره موضوعات روز و مسائل حوزه طراحی و مدیریت محصول متمرکز است. هدف نهایی رویداد رفرش این است که با الهام‌بخشی به افراد حوزه محصول و ایجاد بستری برای تبادل و به‌روزرسانی اطلاعات، به تولید محصولات کارآمدتر کمک کند و مزیت رقابتی آن‌ها را افزایش دهد

این رویداد فرصت مناسبی برای دانشجویان، مدیران و طراحان محصول، علاقه‌مندان به این حوزه و همچنین افرادی است که به دنبال به‌کارگیری متخصصین حوزه محصول هستند. رفرش بستر ایجاد ارتباط میان این افراد و همچنین صحبت درباره دغدغه‌های حوزه محصول را فراهم می‌کند.

مهران عباسی برگزارکننده رویداد گفت: این رویداد شامل چندين سخنرانی توسط افراد متخصص و با تجربه‌ و کارگاهی در زمینه فرانت‌اند برای انتقال و اشتراک موضوعاتی از اين دست خواهد بود. همچنین رفرش با نظر گرفتن چند پنل تخصصی در زمینه مسائل مرتبط با طراحی محصول، سعی به چالش کشیدن این مسائل خواهد داشت.

image

 

این رویداد هدفش اینه با صحبت درباره موضوعاتی که دغدغه‌ی امروز حوزه طراحی و مدیریت محصول هستن، الهام‌بخش اون‌ها باشه. رفرش قصد داره با فراهم کردن بستری برای تبادل اطلاعات و به‌روزرسانی دانش تو حوزه محصول، این امکان رو برای طراحان و مدیران محصول ایجاد کنه. این افزایش دانش و آگاهی باعث می‌شه افرادی که تو این حوزه کار می‌کنن محصولات کارآمدتری تولید کنن و مزیت رقابتی داشته باشن.

رویداد رفرش شامل چند سخنرانی توسط افراد متخصص حوزه مدیریت محصول می‌شه که چند سال تجربه کار حرفه‌ای تو این زمینه رو دارن. سخنران‌ها در این پنل‌ها درباره مسائل مربوط به طراحی محصول صحبت می‌کنن و این مسائل رو به چالش می‌کشن.

در کنار سخنرانی‌ها، دو ورکشاپ هم در زمینه فرانت‌اند (Front-End) و محصول برگزار می‌شه که شرکت‌کننده‌ها می‌تونن تو این ورکشاپ‌ها در این زمینه‌ها اطلاعاتی رو دریافت کنن و اطلاعاتی رو هم که دارن به اشتراک بذارند.

 

یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بخش‌های این رویداد مثل هر رویداد دیگه‌ای آشنا شدن با آدم‌های جدید و خفن و باتجربه‌ایه که سال‌ها تو این حوزه کار کردن. این آشنایی‌ها و شبکه‌سازی‌ها در کنار اینکه تجربه فوق‌العاده‌ایه، می‌تونه تأثیر زیادی تو آینده شغلی افراد داشته باشه.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت به سایت  Refreshconf.ir مراجعه نمایید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)