خانهاخبار
بروزرسانی اندروید 12L با رابط کاربری One UI 4.1 برای گلکسی زد فولد 2 منتشر شد

بروزرسانی اندروید 12L با رابط کاربری One UI 4.1 برای گلکسی زد فولد 2 منتشر شد

نسخه مخصوص گوشی‌های تاشو سیستم عامل اندروید برای نسل دوم گوشی تا سامسونگ عرضه شد.
۱۴۰۱/۶/۲۵

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ در حال ارائه بروزرسانی نرم‌افزاری اندروید 12L همراه با رابط کاربری One UI 4.1 است که نسخه بهینه شده این سیستم عامل محبوب برای گوشی‌های تاشو و تبلت‌ها محسوب می‌شود. حالا امروز مشخص شد اخرین دستگاه سامسونگ که این بروزرسانی نرم‌افزاری را دریافت می‌کند، گلکسی زد فولد 2 است که در سال 2020 معرفی شد. اوایل همین ماه نیز غول فناوری کره جنوبی بروزرسانی اندروید 12L را برای گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3 و سری  تبلت پرچمدار گلکسی تب اس 8 عرضه کرد.

بروزرسانی نرم‌افزاری اندروید 12L برای گلکسی زد فولد 2 با شناسه فریمور F916BXXU2HVHA همراه شده است که در حال حاضر تنها برای کاربران کشور آلمان عرضه شده است. البته انتظار می‌رود در طی هفته‌های جاری این بروزرسانی روانه سایر مناطق نیز بشود. پچ امنیتی ماه سپتامبر نیز همراه با بروزرسانی جدید گلکسی زد فولد 2 در دسترس قرار گرفته است.

image

 

شایان ذکر است برجسته‌ترین قابلیت One UI 4.1 بر پایه اندروید 12L ویژگی تسک‌بار آن است که بهینه‌تر شده است و امکان انجام ویژگی چندوظیفگی سریع‌تر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به علاوه، کاربران می‌توانند برنامه‌های مورعلاقه خود را پین کند و بین آن‌ها گردش کند. تغییر اندازه پنجره برنامه‌ها نیز حالا با این نسخه از رابط کاربری سامسونگ به سادگی قابل انجام است و فعالسازی قابلیت مالتی‌تسکینگ (چند وظیفگی) نیز با ویژگی حرکتی دو انگشتی ممکن شده است.

در نهایت باید اشاره کرد که کاربران گلکسی زد فولد 2 با نصب این بروزرسانی می‌توانند با استفاده از دوربین گوشی خود متون درون تصاویر را استخراج کنند. از دیگر ویژگی‌های جدید بروزرسانی جدید گلکسی زد فولد 2 می‌توان به قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتر صفحه کلید، جستجو سریع‌تر فایل در برنامه My Files و ویژگی‌های شخصی‌سازی جدید برای والپیپر اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)