خانهاخبار
پرفروش ترین گوشی های شیائومی و سامسونگ در ایران

پرفروش ترین گوشی های شیائومی و سامسونگ در ایران

رقابت میان دو کمپانی شیائومی و سامسونگ بسیار جذاب شده و هر کدام سعی می‌کنند با تولید گوشی‌های جدید و استفاده از سخت افزارهای قدرتمند، توجه کاربران را به خود جلب کنند؛ در این مطلب، نگاهی به پرفروش‌ترین گوشی‌های این دو برند می‌اندازیم.
۱۴۰۱/۶/۲۴

رقابت میان دو کمپانی شیائومی و سامسونگ بسیار جذاب شده و هر کدام سعی می‌کنند با تولید گوشی‌های جدید و استفاده از سخت افزارهای قدرتمند، توجه کاربران را به خود جلب کنند. در حقیقت شیائومی سعی می‌کند با استفاده از مشخصات فنی قابل توجه و قیمت‌گذاری مقرون به صرفه فضای بازار را به سمت خود سوق دهد و از طرف دیگر، سامسونگ تلاش می‌کند گوشی‌های جدید خود را به گونه‌ای تولید کند که بتواند حجم فروش خود را در حالت ایده‌آل همیشگی نگه دارد. در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین گوشی های شیائومی و سامسونگ در ایران را معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

image

 

همانطور که گفته شد، بیشترین حجم فروش گوشی‌های بازار ایران به کمپانی‌های سامسونگ و شیائومی تعلق دارد، اما مطلع بودن از نام گوشی‌های مطرح این دو کمپانی می‌تواند تاثیر زیادی در تصمیم‌گیری کاربران برای خرید یکی از مدل‌ها داشته باشد. در ادامه شما را با بهترین و پرفروش ترین گوشی‌های شیائومی و سامسونگ در بازار ایران آشنا خواهیم کرد.

شیائومی 11T پرو

یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی را باید مدل 11 تی پرو معرفی کرد که توانسته سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد. این دستگاه که یکی از گوشی‌های پرچمدار کمپانی چینی به حساب می‌آید، مجهز به صفحه نمایش 6.67 اینچ امولد بوده و از یک میلیارد رنگ، Dolby Vision، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، HDR10+ پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه موفق به کسب گواهی IP53 شده که نشان می‌دهد در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. گوشی هوشمند شیائومی 11 تی پرو قدرت خود را از پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 888 5G دریافت می‌کند و مجهز به پردازنده گرافیکی Adreno 660 است. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این گوشی پرچمدار را باید مجهز بودن به دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسل، سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید و سنسور 5 مگاپیکسل تله فوتو ماکرو دانست که در کنار سنسور سلفی 16 مگاپیکسل، بخش دوربین دستگاه را تشکیل می‌دهند. همچنین این گوشی هوشمند انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعت تامین می‌کند و در کنار آن شاهد پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 120 وات خواهید بود؛ این فناوری شارژ سریع می‌تواند در مدت زمان 17 دقیقه، شارژ مجدد دستگاه را انجام دهد.

 

گلکسی A73 5G

image

 

یکی دیگر از گوشی های پرفروش سامسونگ در بازار ایران را باید گلکسی A73 5G معرفی کرد. این گوشی هوشمند توانسته گواهی IP67 را به دست آورد. همچنین در بخش جلو شاهد نمایشگر 6.7 اینچ سوپرامولد پلاس با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهید بود. قدرت سامسونگ گلکسی A73 5G توسط پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 778 جی 5G تامین می‌شود و در زمینه پردازش گرافیکی هم یک پردازنده گرافیکی Adreno 642L قرار گرفته است. فراموش نکنید که این گوشی هوشمند در بخش عقب مجهز به دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسل بوده و در کنار آن سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید، سنسور 5 مگاپیکسل ماکرو و سنسور 5 مگاپیکسل سنجش عمق قرار دارند. همچنین در صورت علاقه زیاد به تصاویر و فایل‌های ویدیویی سلفی بهتر است بدانید در بخش جلو سنسور 32 مگاپیکسل تعبیه شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های دستگاه را باید مجهز بودن به باتری 5000 میلی آمپر ساعت دانست، اما خبری از فناوری شارژ سریع بالا نبوده و کمپانی به فناوری 25 وات بسنده کرده است.

شیائومی ردمی نوت ۱۱

image

 

گوشی ردمی نوت ۱۱ از جمله گوشی‌های خوش قیمتی است که می‌توان آن را در دسته بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی قرار داد. این گوشی از یک صفحه نمایش AMOLED در اندازه ۶٫۴ اینچ استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن به ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل می‌رسد. صفحه نمایشی که با یک لایه گوریلا گلس محافظت می‌شود تا خط و خش و ضربه به آن آسیب کمتری وارد کند. گوشی ردمی نوت ۱۱  با اندروید ۱۱ راهی بازار شد و به اندروید ۱۲ هم به‌روزرسانی شد و MIUI 13 را هم دریافت کرد. این گوشی به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید دارد. دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی پرتره و ماکرو هم دارد. این گوشی هوشمند به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع ۳۳ وات هم پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A52s 5G

این گوشی هوشمند با داشتن گواهی IP67 می‌تواند در برابر آب و گرد و غبار مقاوم باشد. همچنین این گوشی موبایل سامسونگ مجهز به نمایشگر 6.5 اینچ سوپر آمولد بوده و از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی A52s 5G را باید مجهز بودن به پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 778 جی 5G دانست که در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 642L می‌تواند قدرت دستگاه را تامین کند؛ این دو پردازنده در گوشی سامسونگ گلکسی A73 5G هم مشاهده می‌شود. در بخش عقب دستگاه شاهد سنسور اصلی 64 مگاپیکسل، سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید و دو سنسور 5 مگاپیکسل ماکرو و سنجش عمق خواهید بود. در بخش جلوی گوشی هوشمند سامسونگ هم یک سنسور 32 مگاپیکسل قرار گرفته است. در صورتی که همواره نسبت به قدرت باتری حساسیت دارید، لازم است بدانید سامسونگ گلکسی A52s 5G انرژی خود را از باتری 4500 میلی آمپر ساعت دریافت می‌کند و شاهد پشتیباتی از فناوری شارژ سریع 25 وات هستیم.

 

جمع بندی

در صورتی که قصد دارید یکی از گوشی های پرفروش شیائومی یا سامسونگ در بازار ایران را خریداری کنید، بهتر است از فهرست معرفی شده انتخاب کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

خلو الا

۱۴۰۱/۶/۲۴
A53 بهتر از A52s هست