خانهاخبار
تبلت آنر پد X8 لایت در وبسایت رسمی این برند قرار گرفت

تبلت آنر پد X8 لایت در وبسایت رسمی این برند قرار گرفت

تبلت جدید مقرون به صرفه آنر از نمایشگر 9.7 اینچی و دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۶/۲۴

تبلت آنر پد 8 در ماه ژوئیه سال جاری میلادی برای بازار چین معرفی شد و پس از گذشت یک ماه و نیم روانه بازارهای جهانی شد. حالا اما این برند چینی در وبسایت رسمی خود تبلتی به نام آنر پد X8 لایت را قرار داده است که در ابتدا به نظر می‌رسید نسخه پایین‌رده و مقرون به صرفه آنر پد 8 محسوب می‌شود ولی با دقت بیشتر می‌توان دریافت که آنر پد X8 لایت در واقع نسخه‌ای از تبلت آنر تب 7 است که با تراشه هلیو P22T و اندروید قدیمی همراه است.

image

طبق لیست این وبسایت، آنر پد X8 لایت به نمایشگر 9.7 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر 1280 در 800 مجهز است. تراشه مدیاتک موجود در این تبلت با حافظه داخلی 32 گیگابایتی همراه شده است که بسیار کم است و با کانفیگ‌های‌ 128 گیگابایتی که آنر در بازار چین عرضه می‌کند، غیرقابل مقایسه است. متأسفانه حافظه رم آنر پد X8 لایت ذکر نشده است ولی انتظار می‌رود این تبلت به رم 4 گیگابایتی مجهز باشد.

image

در پنل پشتی آنر پد X8 لایت نیز دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی قرار دارد که متأسفانه از فلاش LED بی‌بهره است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز بر عهده دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی است. رابط کاربری این تبلت نیز Magic UI 6.1 که با اندروید 10 اجرا می‌شود. به لطف قابلیت‌های نرم‌افزاری جدید، آنر پد X8 لایت می‌تواند به طور همزمان چهار برنامه را اجرا کند و با تقلید فناوری e-ink تجربه کاربری کتاب‌خوان‌های الکترونیکی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. به علاوه، آنر پد X8 لایت گواهی TUV Rheinland را برای محتوای نور آبی کم دریافت کرده است.

image

از دیگر مشخصات فنی آنر پد X8 لایت می‌توان به باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی، درگاه micro-USB، بلوتوث نسخه 5.1، وای‌فای 802 و اسپیکر دوگانه اشاره کرد. بر خلاف رده کاربری آن، این تبلت از جک 3.5 میلی‌متری هدفون بی‌بهره است. در نهایت باید اشاره کرد که هنوز جزئیات عرضه و برچسب قیمتی آنر پد X8 لایت برای بازار جهانی هنوز مشخص نشده است ولی با توجه به قیمت آنر تب 7، می‌توان انتظار داشت که آنر پد X8 لایت نیز با قیمت زیر 200 دلار به فروش رسد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)