خانهاخبار
نسخه بتا iOS 16.1 درصد باتری را به آیفون‌های مینی و آیفون 11 و XR آورده است!

نسخه بتا iOS 16.1 درصد باتری را به آیفون‌های مینی و آیفون 11 و XR آورده است!

نسخه بتای iOS 16.1 با خبری خوش برای دارندگان گوشی‌های آیفون XR، آیفون ۱۱، ۱۲ مینی و ۱۳ مینی همراه شده است.
۱۴۰۱/۶/۲۴

اپل در iOS 16 نماد باتری آیفون‌ها را با فیس آیدی بروزرسانی کرد تا درصد باتری را به مانند قبل از عرضه آیفون X در نوار وضعیت به طور واضح نمایش دهد. در زمان راه اندازی این ویژگی، مشاهده شد که آیفون XR، آيفون ۱۱،‌آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۳ مینی شامل آن نمی‌شوند و اپل این قابلیت را برای کاربران این گوشی‌ها فراهم نکرده است. حالا امروز پس از عرضه نسخه بتای iOS 16.1 مشاهده شده که اپل این ویژگی را برای تمامی آیفون‌ها از جمله آیفون‌های مذکور که پیش‌تر این قابلیت را نداشتند، فراهم کرده است.

image

 

درصد باتری در آیفون‌هایی که دارای فیس آیدی بودند از زمان عرضه آیفون X یعنی از iOS 11 تا iOS 15 در نوار وضعیت وجود نداشت، زیرا در دو طرف ناچ آنها که میزبان سخت افزار دوربین TrueDepth بود، میزان درصد باتری نمی‌شد که جای داده شود، اما طراحی بروزرسانی شده اپل در iOS 16، میزان درصد باتری را به نماد باتری به شکلی جدید اضافه می‌کند که بهتر از شکل قبلی است که فقط تصویری شماتیک از میزان سطح شارژ باتری را در اختیار داشتیم.

با این آپدیت، اکنون کاربران آیفون ۱۳ مینی، ۱۲ مینی، آیفون ۱۱ و آیفون XR حالا می‌توانند میزان درصد باتری خود را در نوار وضعیت مشاهده کنند و حالا می‌توان گفت که درصد باتری به طور رسمی در همه مدل‌های آیفون ناچ‌دار در دسترس است؛ مدل‌های بدون ناچ هم که همیشه از این ویژگی برخوردار بوده‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)