خانهاخبار
سامسونگ در مسیر عرضه گلکسی اس 23 در اوایل سال آینده است

سامسونگ در مسیر عرضه گلکسی اس 23 در اوایل سال آینده است

اطلاعات لو رفته از باتری گلکسی اس ۲۳ پلاس، تاریخ عرضه احتمالی این سری را فاش می‌کند.
۱۴۰۱/۶/۲۴

پس از معرفی گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴، تمامی گوشی‌های هوشمند سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ عرضه شده و توجه کم‌کم به سوی سری گلکسی اس ۲۳ می‌رود. اکنون به نظر می‌رسد شرکت کره‌ای در مسیر راه‌اندازی این سری با ۳ گوشی گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا در اوایل سال آینده است.

image

 

Safety Korea، یک آژانس در کره جنوبی بوده که باتری‌ها را تأیید می‌کند و اکنون، گواهینامه باتری گلکسی اس ۲۳ پلاس در پایگاه داده این آژانس ظاهر شده است. لازم به ذکر است که گلکسی اس ۲۲ پلاس نیز در سپتامبر ۲۰۲۱ (مصادف با شهریور ۱۴۰۰) گواهینامه خود را دریافت کرده و این می‌تواند به آن معنا باشد که از سری گلکسی اس ۲۳ مانند نسل قبل خود، در ماه فوریه (مصادف با بهمن) رونمایی شود.

با توجه به اینکه شماره مدل این باتری EB-BS916ABY بوده، برای همین می‌توان گفت این باتری در گلکسی اس ۲۳ پلاس به کار خواهد رفت. این باتری توسط شرکت چینی ATL تولید خواهد شد. شرکتی که مسئولیت تولید باتری گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ را نیز عهده‌دار بود.

تصویر لو رفته از پایگاه داده آژانس کره‌ای نیز کاملا تار بوده و متن چاپ شده روی این باتری قابل خواندن نیست. بنابراین هنوز نمی‌توان ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۳ پلاس را فهمید. البته که احتمال می‌رود شرکت کره‌ای تغییر زیادی در ظرفیت باتری به وجود نیاورد. اما شاید بهبود بهره‌وری انرژی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و پنل OLED این گوشی، شاید برای بهبود عمر باتری آن کافی باشند.

همچنین این امکان وجود داشته که باتری‌های گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ اولترا نیز مانند نسخه پلاس، به زودی گواهینامه خود را دریافت کرده و بتوان تصاویر واضح‌تری برای آگاهی از ظرفیت آن‌ها به دست آورد. همچنین پیش‌بینی می‌شود تمامی گوشی‌های این سری از بهبودهایی در نمایشگر و دوربین برخوردار شده و پردازنده سریع‌تر و ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید را به ارمغان بیاورند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)