خانهاخبار
پوستر تبلیغاتی هواوی P50 پاکت جدید لو رفت

پوستر تبلیغاتی هواوی P50 پاکت جدید لو رفت

گوشی تاشو جدید هواوی از نمایشگر 120 هرتزی و فناوری تصویربرداری XMage بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۶/۲۳

اواخر ماه اوت میلادی بود که نسل جدید گوشی تاشو هواوی در پایگاه اطلاعاتی گواهی چینی TENAA قرار گرفت و به صورت غیر رسمی عرضه این گوشی مشخص شد. حالا به تازگی پوستر تبلیغاتی جدیدی از این گوشی تاشو در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده است. طبق این تصویر، گوشی تاشو جدید هواوی با نام هواوی P50 پاکت جدید  روانه بازار خواهد شد.

افزون بر این پوستر، افشاگری برجسته به نام Teme در شبکه اجتماعی توئیتر ادعا کرده است هواوی P50 پاکت به تراشه اسنپدراگون 888 با پشتیبانی از شبکه 4G مجهز خواهد بود. نکته عجیب این گزارش بهره نبردن این گوشی تاشو از نمایشگر کاور است. نبود نمایشگر کاور در پوستر تبلیغاتی هواوی P50 پاکت جدید نیز مشهود است که به نوعی این ادعا را تایید می‌کند. همچنین همانطور که در تصویر زیر پیداست، هواوی P50 پاکت جدید به نمایشگر 120 هرتزی داخلی، سیستم عامل HarmonyOS 3.0 و فناوری تصویربرداری XMage مجهز خواهد بود.

image

شایان ذکر است که در پوستر تبلیغاتی هواوی P50 پاکت جدید کانفیگ‌های آن نیز مشخص شده است که شامل دو نسخه حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی می‌شود. قیمت این دو مدل نیز به ترتیب با تبدیل ارز برابر با 718 و 1005 دلار خواهد بود. رنگ‌بندی این گوشی تاشو نیز شامل دو رنگ مشکی و سفید خواهد بود. البته باید اشاره کرد که هنوز نمی‌توان اصالت این پوستر را تایید کرد و ممکن است اطلاعات نهایی با آنچه در این تصویر است متفاوت باشد.

image

هواوی P50 پاکت

در حال حاضر، دیگر جزئیات مربوط به هواوی P50 پاکت جدید در دسترس نیست ولی انتظار می‌رود این گوشی تاشو برخی از مشخصات فنی نسل قبلی خود را به ارث ببرد. در این راستا، هواوی P50 پاکت از نمایشگر 6.8 اینچی تاشو اولد و تراشه اسنپدراگون 778G با شبکه 4G بهره می‌برد. کانفیگ‌های هواوی P50 پاکت نیز از دو نسخه حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و سه مدل حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی تشکیل شده است. در بخش دوربین نیز هواوی P50 پاکت از سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی، دوربین 32 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)