خانهاخبار
جزئیات حافظه ذخیره‌سازی سری پیکسل ۷ لو رفت!

جزئیات حافظه ذخیره‌سازی سری پیکسل ۷ لو رفت!

مشخصات جدیدی از گوشی‌های آینده گوگل در دسترس قرار گرفت.
۱۴۰۱/۶/۲۳

شرکت گوگل قرار است در تاریخ ۶ اکتبر (مصادف با ۱۴ مهر)، یک رویداد راه‌اندازی سخت‌افزار راه‌اندازی کند. رویدادی که انتظار می‌رود در آن از سری پیکسل ۷، پیسکل واچ و مجموعه جدیدی از دستگاه‌های خانه هوشمند رونمایی شود. اگرچه این شرکت تا کنون جزئیات کمی را در مورد محصولات آینده خود فاش کرده، اما از آن طرف نیز اطلاعات زیادی در مورد مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه‌ها لو رفته است. همچنین اخیرا شایعه‌ای منتشر شده که ساعت هوشمند گوگل می‌تواند حتی از گلکسی واچ ۵ سامسونگ نیز قسمت بیشتری داشته باشد. اکنون، افشاگری معروف به نام رولند کواندت فاش کرده که گوگل ممکن است گزینه‌های ذخیره‌سازی محدودی را برای سری پیکسل ۷ ارائه دهد.

image

 

طبق ادعای آقای کواندت، گوگل پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو تنها در دو نسخه با حافظه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهند شد. اگرچه نسل قبل گوشی‌های هوشمند این شرکت نیز در همین پیکربندی موجود بود، اما نسخه ۲۵۶ گیگابایتی پیکسل ۶ نتوانست به اروپا راه پیدا کند. اما اکنون منابعی معتبر که به سیاست‌های این غول فناوری آشنا بوده، می‌گویند این اتفاق مجددا رخ نخواهد داد و هر دو پیکربندی سری پیکسل ۷ به اروپا خواهند رسید.

در مورد گوشی برتر این سری، گوگل پیکسل ۷ پرو، ظاهرا گوگل این دستگاه را تنها در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در اروپا عرضه خواهد کرد. همچنین تا کنون مشخص نشده که آیا این شرکت برنامه‌ای برای ارائه نسخه ۵۱۲ گیگابایتی این گوشی داشته و در صورت وقوع این اتفاق، آن نسخه در کدام مناطق عرضه خواهد شد.

بنابراین برای اطلاعات بیشتر، باید تا زمان برگزاری این رویداد صبر کنیم و ببینیم گوگل چه چیزی برای کاربران تدارک دیده است. این بر فضای ذخیره‌سازی، رولند کواندت همچنین ادعا کرد که عرضه گوشی‌های جدید گوگل، دو هفته پس از رونمایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

اگرچه افشاهای اخیر جزئیات زیادی را درباره این گوشی در اختیار ما قرار نداده است، اما گوگل قبل‌تر تأیید کرده بود که بار پردازشی سری پیکسل ۷ بر دوش تراشه اختصاصی این شرکت، تنسور G2 خواهد بود. همچنین این شرکت اعلام کرده که پیکسل ۷ در سه رنگ Snow، Obsidian و Lemongrass به فروش خواهد کرد. لازم به ذکر است که طبق اعلام گوگل، پیکسل ۷ پرو نیز در سه رنگ Snow، Obsidian و Hazel عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)